JAA PPL Confuser

Handig boek met PPL examenvragen en antwoorden. In hun eigen woorden: "The JAA Version of the PPL Confuser represents all current questions and answers with fully illustrated explanations".
 
16hoven said:
Handig boek met PPL examenvragen en antwoorden. In hun eigen woorden: "The JAA Version of the PPL Confuser represents all current questions and answers with fully illustrated explanations".

Dat klopt inderdaad! Alleen communication zit er niet bij!
Als je in de states de opleiding doet (JAA) en je leert voor je examen dat boek uit je hoofd, kun je alles halen.
Niet helemaal de manier, maar het kan wel werken!
 
Comunication

Comunication

Meestal is er wel iemand op de schhool die het CAA Comunicationboek wel bij zich heeft dus dan kan je het wel lenen van iemand.

Is ook niet echt moeilijk, wel even leren want daar is geen confuser van.

(moest er zelf namelijk een herexamen in doen :)
 
Pas op!
De PPL confuser (oh... wat had ik zonder gemoeten....:grijns: ) is vooral gericht op de Engelse CAA examens. Het uit je hoofd leren van dit boek is dus geen garantie dat je de NL examens zult halen (net zo min als dat voor de CAA examens geldt......). Het is echter wel een fantastisch hulpmiddel bij de voorbereiding.

Zeg, Sander, wanneer komt de NL versie op de markt? ;)

groet,
Hans
 
Denk er wel effe aan dar de confuser maar drie antwoorden geeft, en de CAA examens uit 4 optie's bestaan. Ook de vraagstelling / zinsopbouw is niet gelijk....

maar eerlijk is eerlijk: wat moet je zonder! :grijns:
 
Airquiz

Airquiz

Hoi iedereen

Ik ben in het bezit van een RPL sonds 1999 en HELAAS voor mijn brefet sinds 2001 verhuisd naar de UK zoals de meeste van jullie wel weten is ondanks dat de UK een soort van gelijk brefet heeft een NPL is uiteraard het rpl niet niet geldig in de UK

Het advies van de CAA is dat ik alles mag over doen en dat het dan beter is een PPL te halen

IK heb ruim 300 uur gelogd op SE vliegtuigen C150/2, C172, C182, en veschillende PA28.

ik ben nu WEDEROM de opleiding weer gestart hier in de UK
en gebruik daarvoor de boeken van Trevor Thomas en de PPL confuser maar ook de website www.airquiz.com. Op deze site kun je per examen vak oefenen. LET WEL DIT ZIJN JAR examen vragen voor de UK ik ben er neit zeker van of iemand deze zelfde vragen kan gebruiken om te trainen voor de nederlandse examens


maar goed het aardige is wel nu twee uur gevlogen en ben al klaar voor mijn (eerste)solo vlucht in de uk
het nadeel: ik moet 25 uur dual training en 10 uur solo hebben gehad voor ik mijn examen kan doen voor het PPL JAR licence

Capt CHAOS,
 
Back
Top