JAA examinator Florida

FlyEye

New member
Kan iemand mij helpen aan de naam en evt adres van een JAA examinator in Florida ?

Wil graag de skill test doen voor gelijkstelling van m'n FAA CPL/IR mel & sel ( nu 700 uur) naar JAA PPL/IR SEP en MEP. Iemand dit al eens gedaan ??

F.
 
Examinator

Examinator

FlyEye,

Dan moet je bij Paul Thompson of Ray Williams zijn, als je even belt met www.flyoft.com dan weten zij je wel verder te helpen.

Tevens kan je daar ook gelijk de kist huren welke je nodig hebt voor de examens, want de kisten moeten wel ingeschreven zijn en de cursus moet worden gedaan bij een geregistreerde JAA FTO, en dat zijn alle kisten van OFT en de school zelf ook.

Succes zou ik zo zeggen!

groeten

:radar: André :radar:
 
imo apita said:
Als je wil kan ik je aan de contact gegevens helpen van Paul Thompson.
Stuur maar een PM'tje

Is dat die grote vent uit Vero Beach die een tijd voor NAC werkte (mischien nog steeds) Engelse dude heb ik een keer door een cargo deurtje van een Cessna 172 zien kruipen. Begrijp nog steeds niet hoe die het deed. :wegkwijt:
 
FlyHigh said:
Is dat die grote vent uit Vero Beach die een tijd voor NAC werkte (mischien nog steeds) Engelse dude heb ik een keer door een cargo deurtje van een Cessna 172 zien kruipen. Begrijp nog steeds niet hoe die het deed. :wegkwijt:

yep met standaard Hawaii shirt, had er altijd minstens 10 in z'n auto hangen ( just in case)
 
Back
Top