Introductie nieuw Airwork!

Zeker nice..!!

Ik zat wel telkens maar te kijken wanneer de site geupdate werd!
(kon niet wachten :kerst: :eek: )
 
Als ik links bovenin op "home" klik, krijg ik een blanco scherm met een pop-up "Login blocked".

[edit]
Ik krijg het bij alle knoppen...

Dit probleem heb ik ook. Ik kan wel naar andere delen van de site als ik uitlog, maar ingelogd krijg ik deze melding. 't Ziet er erg mooi uit, maar nog nèt niet helemaal vlekkeloos ben ik bang.
 
1000x beter als de vorige. Vooral de kleurstelling bevalt me goed!

Toppie...

Begreep eerst geen reet van die snelheidsmeter. Ik dacht, zo die hangt leuk in een stall boven de bergen...totdat...
 
Wie weet! :)

@Phoenix: jij stond ook geblokt en dat is nu gecorrigeerd. Dit kwam in de testfase ook al naar voren en was opgelost (dacht ik). Als er mensen zijn met vergelijkbare problemen, mail me dan even of stuur een PM.
De site is complexer dan voorheen, dus een vlekje her en der zal nog wel 's voorkomen. Zal proberen die zo snel mogelijk weg te poetsen.
 
Als ik links bovenin op "home" klik, krijg ik een blanco scherm met een pop-up "Login blocked".

[edit]
Ik krijg het bij alle knoppen...

Diana, goed werk afgeleverd!
Maaruh, ik heb hetzelfde probleem.
Aleen met Firefox (versie 2.0.0.3) en niet met Internet Explorer???
 
mooie stijl.

uit welke cockpit/vlieger komt de headerafbeelding boven het forum ? :)

digits

Foto is door mij genomen, achterin de Nimbus 4DM met zweefvlieggoeroe Klaus Ohlmann voorin. Boven de Andes in Patagonië, Argentinië. Eigenlijk in het grensgebied: de bergen die je ziet, liggen in Chili.

Mijn avatar is tijdens dezelfde megavlucht genomen. Als je zo'n vlucht maakt, ben je blij dat je geboren bent.

@touch and go: probleem is opgelost.
 
Back
Top