Intake vliegopleiding

Jvm87

New member
Hey, ik heb binnenkort een intakegesprek voor een vliegopleiding in Groningen. Vroeg me alleen af hoe je je hier het beste op kunt voorbereiden want heb namelijk ook geen idee wat ze buiten de standaardvragen nog meer willen weten.
 
Kennisbank al gehad? Weet niet welke vliegschool je bedoelt, DFA of KLS. In de kennisbank staat in ieder geval info over beide!

Succes met je intake.
 
Tja intake gesprek of sollicitatiegesprek.... beide zijn bijna hetzelde.
Kleed je netjes, zorg dat je uitgerust bent en ja, ze zullen je vast vragen waarom je wilt vliegen en wat je zoal hiervoor gedaan hebt.
Als vliegen echt je passie is dan komt het vanzelf goed.
En kijk inderdaad even in de kennisbank.
Success ermee.
 
Kennisbank al gehad? Weet niet welke vliegschool je bedoelt, DFA of KLS. In de kennisbank staat in ieder geval info over beide!

Succes met je intake.

Neej zal ik zo is in kijken..Bedoel DFA, heb over een kleine 3 weken m'n intake dus wil zo goed mogelijk voorbereid zijn.

Dank je!
 
de beste voorbereiding is goed uitgerust zijn en weet wat je op mogelijke vragen wilt gaan antwoorden. Bijvoorbeeld vragen als waarom wil je piloot worden? Waarom bij onze school? Wat als we je afwijzen? Wat doet een piloot in de lucht?
En persoonlijke vragen of je leefomgeving en vrijetijdsbesteding kan je ook verwachten.
 
koop en lees het boek: "de lucht in maar waarom met u?"

te koop bij het schellinger instituut, als je het via de site besteld en je maakt het meteen over heb je het in ongeveer 2 - 3 werkdagen (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst) :cool:

echt in dat boek staan een hoop zeer goede tips en voorbeelden beschreven
 
Back
Top