Inschrijven NLS

Ik snap wat jullie bedoelen maar, psychologische test zegt niet of je een goede piloot kan worden of niet. Kijkt alleen of je de juiste eigenschapen bezit.
 
Ik snap wat jullie bedoelen maar, psychologische test zegt niet of je een goede piloot kan worden of niet. Kijkt alleen of je de juiste eigenschapen bezit.

idd, de juiste eigenschappen OM piloot te worden, die test is er echt niet voor niks hoor. Ik ben ook afgevallen bij po2 maar ik neem gewoon aan wat de psychologen zeggen en doe er mijn voordeel mee. Dit vond ik wel een hele domme opmerking.
 
Dit bedoel ik dus met onvolwassenheid. Psychologische testen zeggen heel veel of jee goede piloot kunt worden of niet!

Ooit gehoord van CRM (Crew Resource Management, staat in de kennisbank denk ik). De meeste crashes zijn overigens wel human errors (Tenerife ramp bijvoorbeeld).

Ik denk dat je nog veel moet leren jongeman.
 
Dit bedoel ik dus met onvolwassenheid. Psychologische testen zeggen heel veel of jee goede piloot kunt worden of niet!

Ooit gehoord van CRM (Crew Resource Management, staat in de kennisbank denk ik). De meeste crashes zijn overigens wel human errors (Tenerife ramp bijvoorbeeld).

Ik denk dat je nog veel moet leren jongeman.


Waar gehakt wordt, vallen spaanders...
Iemand kan die psychologische testen nog zo goed doorstaan, het is en blijft mensenwerk.

En als er op Tenerife geen mist had gehangen, had Mr. KLM die Pan Am al van heinden en verren zien staan :)
 
Weer effe on toppic! Hoe gaat de inschrijving bij de NLS in zijn werk? Moet ik bijvoorbeeld eerst de medische keuring doen zoals in hun brochure staat of kan ik ook eerst de nass doen?
 
Ik heb nu het formuleer opgestuurd. Maar hoe gaat het nu verder krijg ik een brief met informatie en een rekening of hoe zit dat? Op hun site staat dat je eerst uitgenodigd wordt op hun kantoor. Hoe gaat het verder als je je aanmeld?
 
Je geeft zelf al eigenlijk het antwoord op je vraag :).

Het wachten op een uitnodiging duurt bij bijna elke vliegschool vaak ongeveer 3 weken, ze nemen vanzelf contact op, je bent als het goed is 100.000 euro waard dus dat komt wel goed.
 
Back
Top