Info m.b.t. trainingen Trans

Nu is mijn vraag: Wat doe je nu in de tussentijd dan? Lekker de taxichauffeur uithangen of iets?

Gr


Aan zijn uren in profiel te zien vrij weinig luchtstuurwerk, kan me voorstellen dat het dan inderdaad erg begint te jeuken.

Ik zag trouwens dat trans hun vacature bank heefd omgegooid, ginne 65 pingels meer maar wél opnieuw aanmelden jongens. Misschien begint het daar weer te borrelen...

Grtz,
 
Veel te weinig luchtstuurwerk ja, jeuken is zacht uitgedrukt...

Ik heb zo her en der geruchten gehoord dat ze eind dit jaar/begin volgend jaar weer gaan opleiden, maarja, geruchten kennen we inmiddels hè...
Eén en ander is bij Trans natuurlijk afhankelijk van wat er binnen de gehele AF-KLM groep gebeurt. Ik meen ook dat de afspraak gemaakt is dat wanneer er ook maar ergens binnen AF-KLM een overschot bestaat, er geen nieuwe mensen aangenomen mógen worden. Dus tot het moment dat dat overschot weggewerkt is, lijkt het me aannemelijker dat er komende zomer weer 737-crews van KLM bij Trans gaan vliegen, dan dat ze nieuwe mensen van de plank trekken. Maar goed, wie ben ik...

Ik heb van Trans zelf nog niets gehoord en andere mensen in dezelfde situatie als ik ook niet. We wachten het 'rustig' af...
 
Volgende zomer vliegen er vrijwel zeker weer KLM-ers bij ons...

Hoor soms wel geruchten dat er 1 of 2 klasjes gaan starten.... Maar dat zijn dan jongens die aangenomen zijn, met al een type 737 op zak, zodat ze alleen de conversie hoeven te doen...
Maarja... geruchten...

Ciao
 
Aangenomen? Ik begreep dat je pas wordt aangenomen ná je opleiding bij Trans, en dat je tot die tijd een opleidingsovereenkomst hebt. Maar dat werkt dus anders voor de mensen waar jij het over hebt?
 
Last edited:
Sorry voor de onduidelijkheid. Je hebt gelijkt Conjo 6. Ik bedoel de mensen die al door de selecties zijn gekomen. Maar al een type 737 hebben. Maar zoals ik zei... Geruchten....

Ciao
 
Nou ben vanochtend bij het praatje van dhr. Hartmann geweest in het BMC en hij was heel duidelijk dat als er ergens binnen de KLM groep een overschot is er nergens wordt aangenomen.

Dus nog ff een jaartje of 2 wachten denk ik.....
 
Handig..

Iemand die zich registreerd met bijna de identieke naam :bwah:
Yeah I know I spelled it wrong. Moet vast het bier zijn..

Maar toch niet handig lijkt me
 
Hey Altimiter, ik zat ook al te kijken, wat is dit dan.

Maar Altimeter, laten we hopen dat als het ooit andersom is, dat jullie bij de blauwe net zo coulant zijn als wij bij de groene...

Ciao
 
ja, had ALTIMITER niet eens gezien op het board joh, zo vaak zit ik er niet op........ maar vindt het toch wel leuk een beetje lezen wat iedereen zoal bezighoudt........ Ff opletten dus....grtz....
 
Maar Altimeter, laten we hopen dat als het ooit andersom is, dat jullie bij de blauwe net zo coulant zijn als wij bij de groene...

Ciao

Ja en helaas verwacht ik daar helemaal niets van.
Niet onaardig bedoeld, maar zolang het de KLM aan gaat is alles geoorloofd.
Maar denk dat wanneer wij ooit een overschot zullen krijgen de KLM vrolijk de andere kant op kijkt en net doet of haar neus bloed.
 
Back
Top