Info interview Netjets Europe.

Ga over een tijdje naar een interview bij Netjets Europe en vroeg me af of hier iemand recentelijk ervaring mee heeft gehad?

PM me of post het hier; ben vooral benieuwd naar de 30 technical questions, omdat ik er al jaren uit lig in Europa met die JAR/OPS.

Thanks
 
Dude, I cant believe your about to leave us!? anyway, jaartje terug nog in europa interview gehad en voor bedankt (f50/737)... uur lang jar/ops vragen gehad. belf me ff morgen geef ik je de details. vlieg vr. morgen weer een trip. tot die tijd off.

FD
 
FD,
ik weet niet wat voor worsten jij hebt gegeten, maar F50 en 737 hebben we niet...


T&G,
er zijn een aantal uitgebreide onderwerpen op pprune over de test bij NetJets. Het is allemaal geen rocket science, vragen als: wat is screen height, wat is de definitie van v1 en stall. Ook iemand die in Afrika heeft gevlogen en militaire vliegers komen er zonder veel ellende doorheen. Ik heb me laten vertellen dat dit tegenwoordig een onderdeel van het interview is. In die goeie ouwe tijd (vorig jaar) was er een schriftelijke test.

Erik.
 
Zeg nergens dat het interview met NJE was, zeg dat het in europa was voor de f50/b737 bij een andere toko :)

tas aan het pakken voor CMH ?
 
14 oktober in Le Bourget.
Dat weekend was het eerste weekend wat ze voor mij hadden.
Geeft me ook even tijd om mijn JAR/FCL kennis weer eens op te frissen.
Iemand suggesties. Bestaat er zoiets als de Europese FAR/AIM?
Ik weet dat er die AIP is, maar is deze te downloaden en heeft deze de Europese regelgeving of alleen de NL?

Ahum, het is geloof ik al wel duidelijk dat er werk aan de winkel is voor mij; ik lig er echt helemaal uit.
 
Last edited:
ace the technical pilot interview

ace the technical pilot interview

Lees naast "Jar Ops in plain english" ook eens"ace the tecnical pilot interview". In beide boeken staan soms kleine foutjes (sommige zaken worden erg vereenvoudigd), maar samen zijn het een erg goede refresher.

Cheers RV
 
In "Ace" staan een paar blunders, een foute formule voor lift bijvoorbeeld, verder is het inderdaad een goede aanvulling.
 
Het zijn gewoon een paar JAR OPS vragen met wat standaard technische vragen.

Je bent toch ook al een beetje ondervraagd aan de telefoon door Malcom of Carmen? Het is een beetje hetzelfde.

Suc6 in oktober en misschien tot ziens.
 
Back
Top