Inflight refueling...

JazzFlight

New member
Vloog gisteren boven noord Duitsland in de descent naar Hamburg en tot mijn grote verbazing zag ik een in-flight refueling van een AWAC met een andere grote kist als tanker. Volgens mij zo'n 3 tot 4 duzend voetjes boven ons. Zag er werkelijk verbazing wekkend uit. Had iemand anders het ook nog opgemerkt? Dat zie je volgens mij niet zo vaak. :cool:
 
Hier in de states wel eens een KC135 met een B-2 gezien.. alsook een KC-135 met een C17 erachter (wij vlogen in formatie 1000 ft lager en 2 mijl links voor ong. 50 mijl).. beide very impressive... en beide keren geen camera bij de hand... grrrr.....

Abaco-Air
 
Ook een keer het omgekeerde mogen zien, als testvlucht van een 747, boven de Belgische kustlijn op FL180. Als test-onderdeel stond ook even 1000kg fuel dumpen. Net een dikke contrail, het leek zelfs op een ...........


http://www.youtube.com/watch?v=i82O8-RO5Cs

Video laten afspelen tot ong 1m45s, dan zie je hoe inflight refueling werkelijk plaats vindt.
 
Lache zeg die PS Joystick!:haha:

Jammer dat ik ook geen foto kon maken. Meestal altijd die japanse klikker bij me, maar juist die dag niet.
 
C5 galaxy air refueling gezien.

Zoals ze in "Deuce Bigalow, Male Gigolo" zouden zeggen: "That's a HUGE *itch!"
 
Back
Top