Indeling

Brasileiro

Member
Ik vraag me af hoe de klassen zijn ingedeeld? Stel dat 30 mensen met success de selectie afronden, hoe wordt er bepaald (welke criteria) wie mag beginnen en wie moet wachten tot de volgende klas.

Gr.
 
Last edited:
Ze kijken naar welke prio je hebt gehaald. Eerst worden de 1's ingedeeld, daarna de 2's. Als je 3 bent dan zou je nog wel eens lang moeten wachten.
 
Er wordt dus gekeken naar de score van elk onderdeel, of zie ik verkeerd?

By the way, congrats Wepz, job well done!

Gr. E.
 
Affirm, met jouw score val je in een categorie als ik me niet vergis en daaruit wordt jou prio bepaald.
Prio's worden pas afgegeven bij de GVSS en PVS, maar ook dit kan ik niet met volle 100% bevestigen. Heb bij mijn GVSS nl. niks gehoord over welke prio ik dan zou hebben.

Thanks!
 
Nee maar dat zal wel aan het eind van de rit bekend worden gemaakt. Gem. indruk die ze van je hebben van zowel GVSS als PVS. Althans dat denk ik
 
Op het board heb ik idd gelezen dat ze voor de prio's alleen naar de GVSS en PVS kijken. Aan de hand van de scores op die onderdelen krijg je een 1, 2 of een 3 (1 is het beste).
Het kan dus zo zijn dat iemand die bv later selectie doet dan jij, toch eerder wordt aangenomen omdat ie een hogere prio heeft.
 
Back
Top