in frankrijk wonen

boot

New member
Hallo,

ik heb even een vraagje, hoop dat iemand mij ermee kan helpen.

Ik sta op het punt om te solliciteren bij de KLM, alle aaname eisen zijn aanwezig, nu nog mijn best doen en hopen dat alles goed komt natuurlijk. Het, mogelijke, probleem is alleen dat ik in Frankrijk woon en graag hier zou willen blijven wonen, in ieder geval op papier, dit ivm de tax natuurlijk (en de woonruimte!!!). Ik neem aan dat met mijn ervaring (1500 uur) de KLM mij, eventueel, zal plannen voor de F50 vloot en niet voor een coco funktie. Zouden deze roosters het toelaten om te blijven wonen in Frankrijk? Bijv 1 of 2 weken op en dan een aantal dagen thuis, of zijn dit soort rooster alleen mogelijk vanaf de 737? Of een andere mogelijkheid, zou ik zelf op een kamertje kunnen zitten in A'dam en mijn gezin gewoon in Frankrijk en dat ik wat regelmatiger heen en weer reis, maar laat het rooster van de F50 hier ruimte voor open???

Misschien waanzin van mij, maar ik zoek graag een mogelijkheid, iemand een idee???

Thx.
 
Ben er niet goed in thuis hoe het in Europa werkt.. Maar weet wel dat er een yank op de 777 bij KLM werkt en in Frankrijk woont..


succes
 
Ten eerste hoop ik voor je dat je wordt aangenomen.

Ik neem aan dat met mijn ervaring (1500 uur) de KLM mij, eventueel, zal plannen voor de F50 vloot en niet voor een coco funktie.
Onzin, ze plannen je gewoon op de eerst volgende vrijkomende functie.

Zouden deze roosters het toelaten om te blijven wonen in Frankrijk?
KLC roosters eigenlijk niet of met veel moeite, coco ICA wel makkelijk.
 
Niet KLS-ers worden (op dit moment althans) alleen op de F50 geplaatst. Vanuit Frankrijk lijkt me dat niet zo handig, vaak vroeg melden, of laat afmelden op AMS, en de volgende dag weer aantreden. Heb je wel een stekje in de buurt nodig denk ik.
 
Back
Top