fokkerkoning!
Active member
de fukkert is ook cat 1 bij een n-1, die tripple was idd briljant! Alleen jammer dat er wel ff gedumpt moet worden want hij was dan weer niet certified voor een overweight autoland.
Een ILS is een naderingsmethode die (hoofdzakelijk) bestaat uit twee elementen. Een element die je van boven af gezien recht voor de baan houdt (localizer) en een element die je vanaf de aanvlieghoogte langzaam aan laat dalen tot op de baan (glidepath (GP)).Alleen ik heb even wat ILS charts opgezocht op AIS, en op alle ILS kaarten die ik heb bekeken (EHAM, EHGG en EHBK) staat GP INOP.
Betekent dat dan dat je bij al deze ILS approaches geen verticale begeleiding hebt?
En waarom werken al die dingen dan niet? En weet je dan ook toevallig de CAT III minimiums zonder GP, of zijn die type afhankelijk?
Bedankt, nu is het duidelijk.
Bovenaan de kaart (header) staat dus CAT I/II/III/DME met daaronder GP INOP, omdat de kaart de approach procedure laat zien voor een CAT I/II/III/DME en GP INOP approach.
yep03 op EHBK heeft naar mijn weten gewoon een eigen ILS hoor. Heb hem laatst nog gevlogen..
Waar heb je het over@ Eikie
Wat heeft de SID chart te maken met de ILS 03?
Voor zover ik weet zijn backcourse app niet toegestaan onder JAR-OPS.