IK ZOEK 4x Helicopter piloot + 4x Hoist operator

Een limo verhuurbedrijf inschakelen om piloten te werven. Is toch heel normaal? Volgende keer als ik een loodgieter nodig heb, bel ik ook gewoon 'Business Limousines'.
 
Is een vacature een kans of een probleem? Het lijkt mij aan iedere (opgeleide, volwassen en dus verstandig geachte) geïnteresseerde zelf om verder te informeren of de vacature legitiem is of niet. Het is niet alsof je zonder enige verdere informatie op eigen kosten een vliegticket naar Qatar gaat kopen voor een interview. Daar ben je zelf bij.

Mochten er mensen zijn die op de vacature reageren en - na verkregen info - er het hunne over denken, dan hoor ik dat uiteraard graag.
 
Personeel

Personeel

Hallo Allemaal,

Ik begrijp dat er wat mensen zijn die dit wazig vinden maar wij vervoeren af en toe het management en deze hebben ons gevraag onze ogen en oren eens open doe gooien om personeel te vinden. Ze hebben een offerte binnen van een ander buitenlands bedrijf.
Nu konden wij NEE zeggen en het zo laten lopen maar wij hebben JA gezegd om daar Nederland op de kaart te kunnen zetten. Dus ik doe het voor diegene die dus een baan zoekt. Ik ben zelf geen piloot en heb er ook niets mee.
Maar er zijn vast genoeg mensen die hier voor staan te springen voor zo'n uitdaging. Maar ja er moeten altijd klagers zijn, het is nooit goed!

NU VOOR DIEGENE DIE WEL GEINTERSEERD ZIJN!!

Ik heb nieuwe informatie gekregen;

Het gaat niet om 4piloten maar 4 INSTRUCTEURS die een conversie opleiding kunnen geven aan piloten (van een GAZELLE >>>> SEA KING). We hebben mee gekregen dat de instructeurs een A2 of CFS qualificatie moeten hebben. Ook hebben ze grond personeel nodig (instructeurs en personeel) ook technische ondersteuning. Totaal gaat het om zo'n 36 mensen.

Voor alle plaatselijke dingen word gezorgd (huis, vervoer, ed....). Tevens krijg je 1x perjaar een retour ticket Nederland om je familie te kunnen opzoeken. Je familie mag ook als ze naar Qatar komen verblijven in het huis wat te beschikking staat.

Ik hoop dat jullie geinterseerd zijn of mischien wat mensen weten die dit erg leuk vinden.

Groetjes
 
Wie klaagt er eigenlijk? Redbeard niet en ik ook niet. Nogmaals, niet zo serieus a.u.b. By the way, als je Nederlanders zoekt met zowel Sea King als Gazelle instructeurs ervaring, forget it, die zijn er niet. Geen courante types in het Nederlandse militaire arsenaal, you see. Probeer eens in Engeland via het PPrune bulletin board.
 
piloten

piloten

He rotorusa,

Bedankt voor je idee. Als je nog meer ideeen hebt hoor ik het graag!

Ik heb me ingeschreven bij dat ander buletin board!

Hoor graag ideeen want dan kunnen we verder zoeken dan alleen NL.

Nogmaals bedankt ;)
 
Het zijn beide vervoersbehoeftes dus zo raar is het niet. Blijkbaar is dit een vermogende klant en daar loop je wat harder voor ;)

Ik ken veel vermogende klanten die de meest vreemde vragen neerleggen bij bedrijven waar je het in eerste instantie niet van verwacht. De redenen zijn divers: Leveranciertje pesten, flexibiliteit testen, luiheid (geen zin om na te denken waar dan de vraag neer te leggen), etc.

Ik kan me wel voorstellen dat je jezelf als limo bedrijf wil bewijzen en dus een stapje harder loopt om in de vervoersbehoefte van je klant te voorzien.

Groeten,
Eelco
 
Back
Top