Iemand kamer te huur in Bishop's Stortford?

T

turning final

Guest
Ben op zoek naar een kamer in Bishop's.

Iemand hier die iets te huur heeft of iemand kent die iets te huur heeft?


Heb me afgelopen week suf gebeld naar alle nummers die ik in de crewroom
kon vinden. Helaas was alles op een vreemde manier al verhuurd.

Andere suggesties mbt accomodatie ook welkom.
 
ja de huurmarkt is booming omdat niemand meer een hypotheek kan krijgen....ik heb een huis voor je als je wilt...2 slaapkamers, badkamer, keuken, voorkamer, woonkamer, tuin en redidents parking....in towncenter....
en als dat niets is heb ik wel de connecties (upmarket of shitty, wat je wil)

groet,
 
Zit nu ook in stortford. Voorlopig nog in een b&b en ben inderdaad ook op zoek. Goed als ik men emailadres ff pm? Ben namelijk al langs de makelaar geweest plus heb wat blaadjes uit de crewroom geplukt (ofja nummer overgeschreven;)) maar schiet voorlopig nog niet echt op, gek genoeg.
 
Ja dat is dus gebeurd met de woning waar ik bleef.

Eigenaar zat in finaciele problemen en huis is in beslag genomen.
Ik moest er wel uit.

Maar Onassis ik ben zeker geinteresseerd!

ik stuur je mijn email kunnen we verder praten...
 
voor diegene bij FR die nog naar ALC komen heb ik ook nog een appartement beschikbaar. Met uitzicht op zee:cool:
 
Ik heb misschien een kamer voor 2 maanden maar we wonen in Little dunmow. Woon daar met nog een andere easyjet captain en de derde persoon is wegens een operatie paar maanden op non-actief. Je moet alleen wel een auto hebben want het openbaar vervoer is shit. Mocht je interesse hebben mail maar even. De kamer is 400 Inclusief alles in mooi huis. In little dunmow zitten we met hoop nederlanders en het is ongeveer 15 min van het vliegveld.

Mzzl PK
 
...maar is een pleuris-end van waar de actie is....tenzij je PK lief aankijkt en je wel een ritje op de maandagavond wil geven...:)
Is een alternatief ja....leuke huisgeneuten iig
 
Zo ver is het ook niet hoor. Ik doe mijn deur tot chicago's in 17 min dus zo slecht is dat helemaal niet en ik bied het de mannen aan als tijdelijke oplossing voor 2 maanden. Ik dacht dat die hut van jou al verhuurd was....?

Je hebt afgelopen maandag een goede avond gemist. Het was weer volledig uit de hand ge-escaleerd met de sambuca
 
Ik wil wel in Bishops zitten.

Zat afgelopen week voor 2 dagen in Takeley. Maar Takeley is niks voor mij. Je hebt dan iid eigen vervoer nodig, anders is het niet te doen. Taxi is ook vrij duur voor die 4 minuten durende rit(6 pond).

Vandaar Bishops. In de ochtend met John en in de middag terug met de trein. In de middag met trein en als het laat is terug met John.
Bovendien kun je in Bishops nog lekker in het centrum rondwandelen.
 
Zo ver is het ook niet hoor. Ik doe mijn deur tot chicago's in 17 min dus zo slecht is dat helemaal niet en ik bied het de mannen aan als tijdelijke oplossing voor 2 maanden. Ik dacht dat die hut van jou al verhuurd was....?

Je hebt afgelopen maandag een goede avond gemist. Het was weer volledig uit de hand ge-escaleerd met de sambuca

Ja zitten 2 potten in...saaie boel...ben eigenlijk op zoek naar 2 lekkere huppel-gemsjes met heele dikke ****-en die halfnaakt in de tuin zonnen....dus die dikes kick ik dr uit....belde net de agent en nou blijkt dat ze er in ieder geval tot 2 juli inzitten....tot die tijd kan jij de jongens accomoderen en daarna bij mij....geen deposit, gewoon dr intrekken.....dat is als ze met de top-crowd willen rondhangen natuurlijk ;)

ja maandag beetje veel vertraging....NYO-BGY en landde wel over middelnacht....had eigenlijk afgesproken met onze vriend van de Tower maar helaas helaas....maandag as? zit zaterdag en zondag in de lage landen...zondagavond met ezy terug :yeehaa:

J says hi

groet
 
Onze maat van de toren wist niet meer of hij nou beter kon lopen of de chicago uit kon kruipen want die had ook genoeg bier op. Aan twee potten heb je niets. Zeker als ze ook van die lesbische kapsels hebben....
 
Leuk voor Overload...hehe...doet je douche t al?

Nee potten zijn niets....t idee leek me leuk (exotische dromen incorporeren vaak meerdere dames) totdat ze erin trokken en ik ze voorbij zag schuiven....menage a trois uitgesloten! dussss.....
 
Naar aanleiding van zeer veel PM-s het volgende:

Heb zojuist een collega het volgende rekensommetje gestuurd wat woonkosten in de omgeving van STN inhouden:

Met betrekking tot de diverse B&B's die er zijn (vaak buiten het centrum):

".....is buiten het centrum alleen, dus je moet taxikosten er nog bijtellen...daarbij komt nog dat je altijd vanuit je koffer leeft want eigenlijk best wel irri is.
Als je op 5 op- 4 af zit, heb je ongeveer 15 tot 20 dagen in de UK...25 pond per nacht en twee keer taxi (gokje 10 pond voor een retourtje als je een dealtje hebt....geen dealtje? 20 pond!) kost je dat 525 tot 700 pond per maand...per persoon

Buskaartje kost ongeveer 3 pond, dus 6 pond per dag brengt op een budget van 435 tot 580 per maand voor een kamer....ben je minder kwijt, is dat allemaal winst...toch?
Met als bijkoment voordeel dat je niet meer je koffer meer hoeft te sleuren..."


Goedkoper is simpelweg niet te krijgen dan om en nabij de 450 pond per persoon per maand....en dan telt -denk ik- comfort, bereikbaarheid, privacy en sociaal gelanterfant ook nog mee

Is maar een tippie

Groet
 
Last edited:
a je bent wakker ;)
Helaas geen asperges kunnen bemachtigen....en dat is best wel jammer....Volgende topic: WIE KAN ARME HOLLANDERS ASAP AAN LEKKERE DIKKE NEERLANDSCHE ASPERGES HELPEN?? (kilootje of 2 de man....)
 
Tsjonge jonge jonge.
Nederlandse verkeersvliegers in den vreemde.
Uit de koffer leven, met de fiets naar het werk, b en b boven de slagerij van lance corporal Jones, geen asperges kunnen krijgen, etc.
Dat is toch geen leven.
En dan sheriff Overload, man in thighs, zoals Ivanhoe, het vanuit zijn burgt in de railway road naast de meest bekende tapperij, commentarieren dat het allemaal juist is. Bijna niet op te brengen.

Tip @ Overload, begin een B&B in het dorp, je vriendin achter de tap, jezelf baas over de wijnkelder, en, je RYR pensioen is veilig gesteld.
Prijs van deze tip, Art komt regelmatig een Stout drinken on the house.
Hows that?

(ken je trouwens de history van Stansted ?)

Cheers
Art
 
Back
Top