Iemand info over Twinjet @ Luton?

Ze hebben een nieuwe managing director dus zou ze niet gelijk het No-Go opspelden.
Die club heeft tijd nodig om alles weer draaiende te krijgen na de f*ck ups van de vorige MD.
 
jetjock,
Thanks voor die info, maar ik ga het op safe spelen en niet mijn hele boeltje hier in de USA verkopen, inpakken en verschepen en maar hopen dat het goed komt.
Ik zit hier voorlopig nog prima naar mijn zin.
Kreeg de baan bij Twinjet "onverwachts" aangeboden, dus was niet echt zoekende en dan ligt het toch effe anders.
Maar ik hou jou info zeker in gedachten.
 
Als ik jou was zou ik je boeltje in de States ook niet verkopen voor een baan bij TWJ of iets anders bij een kleine club.
Er zijn betere banen op de markt op dit moment ;).
Op dit moment zou TWJ een slechte keuze zijn, maar als het managment aan het veranderen is dan is het mss in de toekomst weer een prima bedrijf zoals het was 2 jaren geleden.

jetjock,
Thanks voor die info, maar ik ga het op safe spelen en niet mijn hele boeltje hier in de USA verkopen, inpakken en verschepen en maar hopen dat het goed komt.
Ik zit hier voorlopig nog prima naar mijn zin.
Kreeg de baan bij Twinjet "onverwachts" aangeboden, dus was niet echt zoekende en dan ligt het toch effe anders.
Maar ik hou jou info zeker in gedachten.
 
Back
Top