Ice Pilots NWT

Eerste 7 afleveringen zijn te verkrijgen via de gebruikelijke torrent sites....
Erg leuke serie inderdaad !
 
Dat is het eerste wat ik ga downloaden als ik uit dit vliegtuig ben!
 
Buffalo Airways

Buffalo Airways

This is my former employer - my first Aviation job.

Worked for Joe for 7 years - I have a two page letter of reference from him.
 
Ik dacht al een keertje te lezen dat je er had gewerkt 19! Wat een verhalen! En nu de beelden erbij maakt het helemaal compleet. Het is ongeloofelijk dat deze kisten nog vliegen in zon uithoek. Mooi!

RR
 
This is my former employer - my first Aviation job.

Worked for Joe for 7 years - I have a two page letter of reference from him.

Congratulations, moeten we je nu nog geweldiger vinden?

Doorgaans heb je prima commentaren en ontzettend veel ervaring wat ik wel nooit zal bereiken, maar dat je er nou bij moet zetten dat je die brief hebt klinkt echt iets teveel als zelfophemeling.

Maar het zal wel weer aan mij liggen.
 
maar dat je er nou bij moet zetten dat je die brief hebt klinkt echt iets teveel als zelfophemeling.

Daarentegen, je weet weer niet wat er in die brief staat dus het hoeft niet per se ophemeling te zijn, wellicht ook neerhemeling ;).
 
Ach, bescheidenheid siert de mens, maar niet zijn talenten. ;)
Soms zit ik lekker te lezen in oude posts en breng daarom deze bijdrage van 19 of 77 nog maar ff in herinnering:

My former company:-

0140111.jpg


1041947.jpg


1322644.jpg


1327727.jpg

Dat je daar zo trots op bent als een pauw met zeven staarten kan ik wel iets van begrijpen :biertje:
 
Fantastische serie. Ik ben benieuwd naar episode 11 omdat die als titel: "The Crash" heeft!

These airplanes aren't like airplanes that flew in WWII,
These airplanes actually flew in WWII!
 
Congratulations, moeten we je nu nog geweldiger vinden?

Doorgaans heb je prima commentaren en ontzettend veel ervaring wat ik wel nooit zal bereiken, maar dat je er nou bij moet zetten dat je die brief hebt klinkt echt iets teveel als zelfophemeling.

Maar het zal wel weer aan mij liggen.

It's a statement of fact - nothing more.

I don't see myself as better than anyone else.

Enjoy the series.
 
Back
Top