hypotheek

geranimo

New member
howdy,

iemand nog advies voor een "piloot-vriendelijke" hypotheek verstrekker?
met goede rente percentages?

grtz
 
Dat heb ik, een hele goeie ! Hij heeft meerdere vliegers een hypotheek verstrekt, en lager dan de banken !

Ik stuur je even een PM met de details.
 
Ik heb ook wel interesse..?! waarom post je niet hier :D ?

en anders, kun je mij ook even pm'sturen
thx in advance
 
Natuurlijk wil ik het hier posten, maar ik weet niet of Diana dat goed vindt ivm met reclame, maar zie het dan maar als een tip van mij naar jullie :)

here goes :

De Kredieter B.V.
WTC Amsterdam
Strawinskylaan 17
1077 XW AMSTERDAM
Tel: 020 - 575 33 20
Fax: 020 - 575 33 21
Email : info@kredieter.nl
www.kredieter.nl

Contact persoon voor ons : Ronald Bieger, bieger@kredieter.nl, en uiteraard via bovenstaand telefoon nummer.

Ik heb hem net gebeld en gevraagd of ik zijn details hier op mocht zetten en dat vindt hij prima !

Ik mocht ook melden dat jullie de nodige kortingen kunnen krijgen als je meldt dat je via dit vliegersforum bij hem terecht komt.

de kredieter bemiddelt tussen consument en geldverstrekkers en kan daarom alle acties die banken hebben aanbieden en zorgt daarvoor dat je een onafhankelijke voordelige aanbieding krijgt.

Suc6 ermee, mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Ik ben er echt heel tevreden mee ! Kreeg bij hem een zeer scherp aanbod !
 
Bounty 53 said:
Kreeg bij hem een zeer scherp aanbod !

Wil je enige details hier posten? Wanneer was dat aanbod en hoe zag het eruit? Wat voor vorm hypotheek? Bij welke geldverstrekker? Rentepercentages, levensverzekringspremies, retourprovisie and the like? Ben benieuwd of ie idd gunstig is of dat je een kat in de zak krijgt.
 
Ik doe zelf hypotheken bij een bank en je moet gewoon shoppen. De één is beter in de korte rente en de ander weer in de lange. Bij ons zijn we zeer competatief in de lange rente en is ook wat ik normaal adviseer. Korte en lange rente komen namelijk steeds dichter bij elkaar.
Kijk dus wat je wensen zijn, dan kom je vanzelf de juiste geldverstrekker tegen.:kerst:
 
Informeer ook eens bij Vlieg hypotheken in Amstelveen. Is hypotheek adviseur voor half vliegend Nederland.

NB ga wel naar amstelveen, want Vlieg is inmiddels een grote onderneming en de vestiging in amstelveen is degene waar je wil zijn.
 
Robin200 said:
Wil je enige details hier posten?

Die vraag verwachtte ik al, maar daar kan ik moeilijk antwoord op geven. Dat is afhankelijk van veel factoren, de meeste persoonlijk.

Maar ga er maar vanuit dat ik behoorlijk geshopt heb bij anderen ! En uiteindelijk hier terecht gekomen.

Ik zou die persoon zelf even bellen voor een voorbeeld, anders lullen we via een omweg en krijg je eerder misverstanden. Alle advies en inlichtingen bij hem zijn vrijblijvend dus het kost je niks !

suc6
 
Back
Top