Hurricanes in Florida

Biscane said:
Ja het is in FLL net +/- 2 km zuid van FLL intl. FL100 kan deze keer niet want hij zit in Tokyo sushi te eten. Next time. Nog een kmtje of 7 zuid en je zit bij de Aventura mall met een Apple store. FD goes Apple, another soul saved from the "Darkside".

:cool: Biscane :cool:

Dat had ik nodig! thanks. hoe kom ik bij die avantura mall vanuit Naples?
 
Wij werden verteld dat we een kist naar MIA zouden ferryen vandaag voor een A-check en de MD11 de route weer zou oppakken. Echter de MD is nog in C-check en ik kreeg dus net bericht dat ik morgen ochtend weer naar keulen mag. Yihaa..., in ieder geval weg uit New York. Hopeloos "hotel" in een hopeloze buurt, slecht vreten in de Applebee's, lokale bevolking met een enorm 'attitude problem'. Wat een culture shock wanneer je uit keulen of frankfurt terug komt.
 
Jo N -

Your missing out buddy!!! Hier met Biscane en Pantryman getting in trouble in FLL... :eek!: :)biertje:)

Mooie vrouwen hier in FLL, maar das een verhaal voor later ;) ... volgende keer BBQ in MIA... Be there, TTYl.

FD
 
Last edited:
Yo buddy! was lachen hier !! foto is indd lachen :D (bedoel met dat wijfie, niet ik met mn lelijke kop en jullie :)) ... Ga er maar es bellen over een dagje of 2, ill keep ya posted.

FD:yeehaa:
 
Moeten we snel maar weer eens over doen. Zit de 22e back home in good ole Denver, waar een vriend van me een club heeft neergezet en op die dag opengaat, dus ik ga hem helpen de eerste vrijdag en za avond. Kom langs als je zin hebt, hoef je niet in de rij te staan en gratis drinken. Gaat een mooie club worden. Trendy / up scale urban thing. http://www.thelurelounge.com/

jump die dag ff via MIA of FLL naar DEN. we'll see.

Panty -

Laat ff weten als je nieuws heb. Heb er eventueel over een paar maanden zeker oren naar....

see ya'll later.
FD
 
Waar blijft onze nieuwste member nou?

pantryman -

In MIA dit weekend? kom maybe ff langs, moet nog ff langs het Nederlands consulaat aldaar, nieuw passpoort ophalen.

Later.
 
Back
Top