huisvesting nabij LGW

sandertje

Member
Dag dames en heren,
Ik begin over een aantal weken aan een typerating bij GECAT London Gatwick. Huisvesting moeten we zelf voor zorgen, we zijn overigens met zn 2en. We dachten zelf aan een klein appartement o.i.d. voor een periode van een week of 6. Heeft iemand wellicht een goede tip en/of adres. Alvast hartelijk bedankt!!!
Gr.
S.
 
Jo,

er zijn genoeg goedkope hotels, je zou kunnen vragen naar de maandelijkse prijs.

k.
 
heren,
harstikke bedankt!! de acco. die ons werd aangeboden via GECAT was erg duur, 70 pond pn. goed alternatief hebben we nu!!
thx
S
 
Hoi Sandertje,
ik had je een pm gestuurd maar je mailbox is vol.
Ik word gestationeerd in LGW en zoek woonruimte.

hoe is je ervaring met dat crewaccomodation bureau ?

of heb je wat anders gevonden
 
hoi JP,
mailbox inmiddels leeggehaald. excuus.
was een goede ervaring met dat bureau (eenmansbedrijf). goede acco, en relatief zeer scherpe prijs.
gr
S
 
Hoi luitjes,

ik ga eerdaags, 12 september om precies te zijn, ook bij GEcat met m'n type beginnen.

Ik heb www.gatwickcrewaccommodation.com al gemaild, maar krijg eigenlijk weinig respons, dus...
Weet iemand nog een ander alternatief, of heeft iemand nog ergens een kamertje over dat voor een schappelijk prijsje te huren is?

Ik ben niet veeleisend, maar eigen kamer, vrij gebruik van keuken en badkamer zijn wel mijn minimum eisen...

Iemand die iets weet?

Gezien het feit dat het reeds op korte termijn is graag een spoedige respons, alvast bedankt!

Groeten
 
Vraagje tussendoor: Die types die jullie doen bij gecat, zijn die voor een maatschappij of doen jullie die zelf?
 
FF tussen door...

Ik vlieg bij Flyglobespan, en die zijn tot op heden zeer tevreden over Nederlanders :grijns: dus als jullie heren (en of dames) nog eens in schotland willen werken ... dan kan ik jullie dat best aanraden.

ze zijn nog steeds aan het aannemen.

Gr.
Pointer :D
 
Back
Top