HUisvesting KLS

Flying83

New member
Beste iedereen, onder het motto "domme vragen bestaan niet" dan nu mijn domme vraag:

Ik ben toegelaten tot de KLS en heb nog wel wat praktische vragen. Zoals de huisvesting. Ik heb begrepen dat je begint op de "camping". Nu vraag ik me dus af of er al een bed staat, en een bureau? of moet je die zelf meenemen, boekenkast staat dat er of niet??!! Wellicht kan iemand me hier wat antwoorden op geven en wellicht hebben jullie nog meer praktische tips.!

alvast bedankt voor de te nemen moeite!
gr flying83
 
Er is een bed, bureau met lamp, kledingkast en een stoel (geen bureaustoel). Verder nog een tip... neem niet te veel mee, daar heb je geen ruimte voor.

Idd het grootste deel komt in het C1 gebouw te wonen, maar ook (doorgaans) een deel in Delta en in de hoofdgebouwen (Alfa, Bravo, Charlie) van de campus.
 
top, bedankt voor je reactie! neem aan dat er ook internet is? kabel etc..
iig allang blij dat er Uberhaupt ruimte is!

gr martijn
 
Internet is d'r(wel retetraag..), tv ook. Voor de rest krijg je tijdig alle informatie over wat je allemaal wil weten. Ik zou sowieso pas spullen gaan kopen op het moment dat je je kamer in kan, dan kan je precies zien wat wel en niet past en de IKEA in Grunn is dichtbij!;)
 
dat is goed nieuws.. ach meer dan bed en boekenplankje hebben we niet nodig:p
als ik toch bezig ben met domme vragen, wat hebben jullie zoal nog aangeschaft wat wel echt nodig is? heb een garage vol met troep staan van mijn oude studentenkamer maar was idd niet van plan om het allemaal mee te sjouwen naar eelde.

gr flying83
 
Bijna iedereen had wel een koelkastje op z'n kamer, ik een TV + Stereo, sommige een magnetron/oven. Had zelf nog zo'n klein boekenkastje gekocht, want er staat al een grote kast in je kamer.
 
mwah, voor m'n gevoel 2,5 vierkante meter......

Maar het was geloof ik iets van 13 m2
 
On a side note, ik hoorde laatst dat er een tekort aan kamers is. Voor 8-2 hebben ze tien kamers tekort. En als die extra klas er nog bij komt...... Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, want als je elke keer vanuit Groningen ofzo moet komen en om 8 uur aanwezig moet zijn:stapelge::stapelge:
 
Die roddels waren er inderdaad, maar het laatste wat ik hoorde(vorige week), is dat er geen kamer tekort is.
 
ALS je een auto hebt ja, kan je er in 7 minuten zijn (vorige week achtergekomen), maar met de bus is het iets van drie kwartier.
 
Ik heb pas geleden nog gebeld met de KLS, toen zeiden ze dat er geen tekort was. Ik weet niet of dat nou een geruststellend praatje was, of dat er echt geen tekort bestaat.

Anyway, ik vind het niet echt aanvaarbaar om ergens buiten het KLS-terrein geplaatst te worden. Klinkt misschien zeikerig, maar je mist wel wat denk ik (en bovendien moet je eerder opstaan ;) ).
 
Ik hoorde van een collegastudent van me dat ze voor de klas 08-1 ook kamers te kort kwamen. Zo'n 10 stuks (het preciese aantal weet ik niet meer, kan best ook een paar minder zijn) begreep ik. Ook ik heb mijn kamer in Groningen al opgezegd en wil dus echt gewoon een kamer op de campus hebben.
 
Denk dat het wel goed komt met de huisvesting. Op het terrein is immers plaats voor zo'n 200 studenten. En zoveel jongens en meisjes van de DFA zitten er ook weer niet.
 
We hadden bij de chef-instructeur aangekaart dat er een tekort aan kamers was (tijdens de simulatorweek voor AP&M) en hij bevestigde dat. Hij zei ook dat ze bezig waren met bouwplannen, maar dat zal voor jullie al te laat zijn.
 
Bedoelen ze met dat tekort niet een tekort aan kamers in de A-, B- en C-gebouwen? Dus wel gewoon ruimte in de oude gebouwen? Kan me niet voorstellen dat die allemaal ook vol zitten..
 
Er werd tegen iemand in mijn klas (die gaat stoppen en in 8-2 begint) gezegd dat ze haar kamer beter niet kon opzeggen...
 
Back
Top