Holland Exel

metrodriver

New member
ik hoorde woensdag avond rond 20.30lcl (oo30Z) een Holland exel call sign over cuba.
Ik dacht dat de hele exel arm still lag. Wat vliegt nu wel en wat niet? Toevallig een pbb-er op deze vlucht?
 
Hé Metro, where have you been?

HXL is geen seconde grounded geweest, wordt nu op de been gehouden door de TUI totdat alles assets kunnen worden overgeheveld naar ArkeFly, TUI's eigen 'nieuwe' airline.

In a nutshell.

Maar verwarrend is het wel, al die verschillende Exelletjes.
 
Where have I been? In de laatste 2 weken 2x heen en weer tussen JFK en Keulen, verder in Chicago, Miami, Quito, Panama City, LAX, Mexico City, Guadalahara en een hele zooi commercialing om naar sommige van deze plaatsen te komen om een vlucht te vliegen of uit te vinden dat een vlucht gecancelled was door de klant zodat er weer gecommercialed moest worden. Weinig tijd dus om me op de hoogte te houden wat er nu met de exel groep aan de hand is. Dacht dat de hele handel failliet was en er geen klm-exel, dutch exel, caraibean exel en andere exelletjes meer bestonden en dat E de V achter tralies zat. Hoe ver zit ik er naast?
 
Oorspronkelijk gepost door metrodriver
Dacht dat de hele handel failliet was en er geen klm-exel, dutch exel, caraibean exel en andere exelletjes meer bestonden en dat E de V achter tralies zat. Hoe ver zit ik er naast?

Redelijk ver. Erik zit niet meer achter de tralies, gaat als redacteur voor Quote werken en heeft coke in zijn haar. Zie verder over de wel/niet faillisementen en doorstarts het HollandExel forum.
 
Back
Top