Hoezo Lelijk?

Cb

New member
Het lijkt mij geheel onmogelijk voor iemand om hier enthousiast over te worden... Maar ik hou me aanbevolen!

Trans_boeing700_new.jpg
 
Inderdaad, hebben ze daar nu een jaar over nagedacht? Het zoveelste saaie "Wit met een beetje"-kleurenschema. Het vorige schema vond ik veel frisser en opvallender.

Erg teleurstellend...

L.
 
Deze kisten worden vrij snel "vies" waardoor het frisse groene er niet meer van af te zien is, valt ook erg op bij sommige van de kisten waar mijn werkgever mee vliegt, kan aan de verf liggen natuuurlijk.

Zijn er ook foto's van het interieur en uniformen beschkbaar om het plaatje compleet te maken?
 
Ben ik dan de enige die het niet lelijk vindt?

Het interieur is echt niet mooi, maar de buitenkant vind ik niet lelijk. Hier heb je weliswaar geen jaar voor nodig om te verzinnen maar lelijk is het niet.
 
Die strepen waar de cabine over loopt te janken zitten dus aan de buitenkant.
Wel kinky hoor die college look 4 de chicks!
Maar dan moeten ze ook 16jarigen aan gaan nemen vind ik.
Wellicht kunnen ze geheel in hun style grote buttons met B (bitch)en UB (upperbitch) op hun uniformen naaien.Weet toch weer iedereen waar ie aan toe is!

:D :D :D
 
Nou ik vind het nog best ok. In ieder geval geen 13 in een dozijn livery zoals er al teveel op SPL staan.

HV is geen flag-carrier maar een vakantie/low-fare maatschappij, daar past een zekere vernieuwende uitstraling bij. Volgens mij is dat redelijk gelukt.

Nu nog lime-groene strepen op de cocpit-uniformen.....

Uniformen vd cabine ook prima, het interieur zet ik vraagtekens bij. Beetje te retro en de retro-trend is al een beetje geweest. En volgens mij ziet die bekleding er na 2 vluchten Antalya al niet meer uit. Lijkt me ook niet handig al die verschillende patronen.

Wel jammer dat ze niks met de winglets doen qua kleur:rolleyes:
 
Leuk, zo'n groene regenjas voor het herenuniform.....:eek!: :haha:

Zie je jezelf al staan op P40 bij de bushalte....
:grijns: :grijns:
 
Branding-101: Het is belangrijker om onderscheidend te zijn dan beter of mooier.

That said, tja het had zeker wat overtuigender kunnen zijn wat betreft de paint job maar het in-/uitleasen van kisten is noueenmaal belangrijk, in de zomer en in de winter, vandaar veel wit. Nog even een paar weken wachten tot de eerste kisten gespoten zijn, in 3D ziet het er een stuk beter uit dan dit zielige profiel-plaatje. En één ding is zeker, het is zeker onderscheidend :)

Het interieur is juist weinig retro (in het echt), de schets doet ook hier weer weinig recht aan de bekleding. Het materiaal is vuilafstotend, de patronen zijn uitwisselbaar en het is bijzonder onderscheidend. Hoeveel airlines hebben niet donkerblauwe stoelen, vloerbekleding en wit/grijze wanden en luggage bins? Of grijze stoelen? Ik denk dat je dan 90% van de airlines ter wereld al hebt gehad.

Uniformen, we shall see, ik vind het best grappig!
 
Ik dacht toch echt dat wij bij EZY het slecht hadden in de cabine maar dit gaat toch nog een stap verder!

Wens alle collega vliegers bij Trans succes bij het passen van hun nieuwe flightcrew uniform. :cool:

-Respect-

Mzzl
icon_salut.gif
 
Ik vind t eigenlijk wel wat hebben! Lekker frisse kleuren die in de zomer en winter leuk zijn en t valt lekker op tussen al die andere planes!

En uhm over die nieuwe uniformen .. Lichtelijk Burberrygehalte geloof ik? Die binnenkant van die donkerblauwe jas! Precies!
 
Ik vind t eigenlijk wel wat hebben! Lekker frisse kleuren die in de zomer en winter leuk zijn en t valt lekker op tussen al die andere planes!
 
Stoer pak

Stoer pak

Gaat HV fuseren met Conexxion??? De buschauffeur jasjes zijn in elk geval gezamenlijk ingekocht...
 
Zal wel ouderwets zijn, maar ik vind het niets.

Volgens mij is het juist een kunst om je identiteit te behouden in plaats van mee te doen aan de "alles moet maar kunnen" en "het moet steeds gekker" cultuur.

Doe mij maar de uniformen van weleer, toen had men nog eens uniformen, en vliegers, die had je met pet èn snor. Ze dwongen nog eens respect af bij de passagiers en hadden een fatsoenlijk praatje over de PA ipv al die duizendmaal excuus voor een ATC delay.

Ze kregen gewoon hun rating betaald en hadden een fatsoenlijk contract ...en....en...en...

*respect*

GF.
 
Jep,.... LELIJK !!!

Jep,.... LELIJK !!!

Vernieuwend ? nou niet echt.
Retro ? ook niet.
Fris ? zeker niet.

Buitenkant van de kist lijkt het meest op wasmiddel verpakking (idee van Slambam)
Binnenkant lijkt op een mislukte kinderkleurplaat.
Kleding: Chirurgen groen, duitse politie, leger des Heils embleempjes, de "layed back" look van de TD met afgezakte heupbroek,...... nee sorry ik vind het er echt niet uitzien.
 
Vind het ontwerp voor de vliegtuigen afgrijselijk, maar misschien valt het idd wel mee als je ze in werkelijkheid ziet. Waarschijnlijk heeft een ontwerpbureau hier de jaaromzet mee goed gemaakt, maar ik denk dat een paar flightsim-hobby-ontwerpers er iets leukers van hadden kunnen maken. Aan de andere kant is het Playmobile-concept hiermee wel áf.

De cabine uniformen vind ik uitstekend geslaagd, de collegelook is informeel en toch netjes. Ook de tint groen (moeilijke kleur, maar het is nu eenmaal de clubkleur) vind ik mooi gecombineerd met het donkerblauw.
 
Nee, dan de TD outfits...

Nee, dan de TD outfits...

Van die "nigger-pull-the-trigger" schetsen. .. Puffmydaddy-look.

Yo
 
Ik vind het wel OK, erg anders.
Cabineuniformen stukken beter!!!!!
Die foute overhemden zijn nu passe dus? ;)
Het viel mij altijd zo op dat vooral voor de mannelijke cabin crew de uniformen altijd helemaal fout pasten.

My vote: 8-
 
Had inderdaad meer verwacht van een jaar lang wachten. Denk dat de ontwerper geheel zonder inspiratie zat en een handvol stickers uit de jaren '70 die hij nog ergens had liggen aan zijn 3 jarig zoontje heeft gegeven, die ze vervolgens willekeurig op een wit 73 modelletje heeft geplakt. Aanschouw het resultaat........ Wil niet weten wat ze er voor hebben moeten neertellen.

Die paar witte 700's die er rondboren van Trans zagen er toch bijna nog beter uit dan dit retro Omo-achtige uiterlijk. Natuurlijk een fris en opvallend (wasverzachtend) design, alleen heel modieus en daardoor waarschijnlijk heel snel weer uit de mode, om er vervolgens jarenlang 'fout' uit te zien.

Had wel cool geweest als voor de crews bijpassende afro kapsels verplicht waren geweest en er halverwege de kist aan het plafond een glitter discobal zou gaan hangen. Krijgen de piloten nou ook allemaal een soort van 'Adriaan- shirt' met acrobaten broek en verplicht stevige bakkebaarden?

Hp
 
Back
Top