PZ-PYV
New member
Hallo iedereen,
Ik moest vandaag met de KLM vliegen naar paramaribo. Voor deze drukke bestemming gebruiken ze een full 747-400(PH-BFG, KL713) Ik hou van de 747 dus ik had er wel zin in.
Jammer genoeg was er een groot probleem: Er was geen stroom in de galley's. Om dit probleem op te lossen moest alle stroom uitgeschakelt worden en dus ook de airco. Na 4 uur zo gezeten te hebben kwam het bericht dat het bericht dat het probleem was opgelost, er waren nu echter nieuwe problemen. Resultaat: vlucht gecanceled!
Mijn vraag is nu: Hoe komt dit. Zijn de 747's te oud? Vliegen ze te veel, waardoor er minder onderhoud is?(ik wil niet zeggen dat klm haar vliegtuigen niet goed onderhoud, maar ik ben gewoon benieuwd.)
tanx alvast!
PZ-PYV
Ik moest vandaag met de KLM vliegen naar paramaribo. Voor deze drukke bestemming gebruiken ze een full 747-400(PH-BFG, KL713) Ik hou van de 747 dus ik had er wel zin in.
Jammer genoeg was er een groot probleem: Er was geen stroom in de galley's. Om dit probleem op te lossen moest alle stroom uitgeschakelt worden en dus ook de airco. Na 4 uur zo gezeten te hebben kwam het bericht dat het bericht dat het probleem was opgelost, er waren nu echter nieuwe problemen. Resultaat: vlucht gecanceled!
Mijn vraag is nu: Hoe komt dit. Zijn de 747's te oud? Vliegen ze te veel, waardoor er minder onderhoud is?(ik wil niet zeggen dat klm haar vliegtuigen niet goed onderhoud, maar ik ben gewoon benieuwd.)
tanx alvast!
PZ-PYV