Hoe het niet moet....

777-200

New member
Vliegtuig landt bovenop ander vliegtuig
AMSTERDAM - Een keer wat anders dan die saaie landingsbaan, moet de piloot gedacht hebben.
Gisteren landde een sportvliegtuigje op een soortgelijk vliegtuig dat klaar stond om op te stijgen.

Het ongeluk, waarbij niemand gewond raakte, gebeurde op een vliegveld in Texas waar geen verkeerstoren is. Dan kunnen er wel eens ongelukken gebeuren...

Northwest Regional Airport profileert zichzelf op de website als de grootste private luchthaven van de Verenigde Saten, met meer dan 550 vliegtuigen.

Saillant detail is wel dat het vliegveld geen controletoren heeft. Piloten die op de luchthaven willen landen of opstijgen moeten hun locaties doorgeven via de radio.

Zie voor foto's:http://www.telegraaf.nl/buitenland/4010495/_Vliegtuig_landt_op_vliegtuig__.html

:D:D:D
 
De Telegraaf is zo'n baggerkrant dat ze zich moeten bedienen van herhalingen en opvallende woorden.
gebeurde op een vliegveld in Texas waar geen verkeerstoren is
Saillant detail is wel dat het vliegveld geen controletoren heeft.
---------------------------------------------------------------​
Volgens de Van Dale betekend dit 'opvallend'. HOEZO opvallend? Er zijn honderden ongecontroleerde velden op deze wereld en op gecontroleerde velden gebeurt er ook genoeg narigheid. Alleen door dit soort kleuterschooljournalistiek, dat zo typerend is voor de Televaag, wekt dit de indruk dat ALLE ongecontroleerde velden plaatsen zijn waar dit soort ongelukken met de regelmaat van de klok voorkomt. Straks kan ik niet eens meer een stukje gaan vliegen voordat ik wordt aangehouden door 'belangstellenden' die vragen of ik wel helemaal lekker ben dat ik zoiets gevaarlijks ga doen.

Jeez:traantjes
 
De reacties maken dan alles weer goed. Althans, er heeft gelukkig nog niet een of andere milieuactivist gereageerd.
 
Om ziek van te worden van de Telegraaf en die idiote reacties, bah!
 
Nou gelukkig maar dat ie niet op een autoweg en op een auto is geland. Het varbaast mij nog dat sedert de Bijlmerramp het hier tot heden goed gaat (behalve de geluidoverlast die zo lazen we hoge bloeddruk teweeg brengt, en de luchtvervuiling die zoals we lezen vroegere sterfte wegens vuile longen ook en juist bij niet rokers teweeg brengt

Mijn dag is alweer goed, en hij is net pas begonnen!

Moet zeggen vond van alle vliegtuigsexreacties deze toch het mooiste:
Air born.
 
Air born... Omg :grijns:

@Cessna Citation...
Ik lees echt elke ochtend de Telegraaf; het beste vermaak is leedvermaak :grijns:
 
Back
Top