Hier is veel geld mee gemoeit

Bovendien heeft hier nu nog niemand verteld in welk opzicht 'de gewisselden' dan benadeeld gaan worden...

En ik hoop ook dat niemand dit gaat doen. Slotje erop misschien?

Disregard all after "Hallo collegae gewisselden" :p:
 
Kom op Slim, ik schat je van een hoger niveau in...

Laat het topic maar open, des te meer aandacht, des te meer handtekeningen.
 
Het gaat dus niet om verbeteringen bij mn Ex-werkgever die ik misloop omdat ik daar weg ben.


Dat gebeurd nu toch waarschijnlijk ook!!!!!???!!!!!... nu snap ik er helemaal niets meer van... Het ziet er dan toch ook beter uit voor wisselaars...!!

Maar goed, alsof dit allemaal nieuw is, er zijn in het verleden al (gewonnen)rechtzaken genoeg geweest bij LH betreffende deze ondermijning van het senioriteitsprincipe... we zullen zien...

Laten we lekker kappen hier en de zaken "LH-intern" houden. Al die collegialiteit hier... rillingen... alsof je "vrijwillig" 8 jaar senioriteit opgeeft...

Gr
C


Mwa, ik weet niet. Jij ziet t niet als verbetering als blijkt dat men later bij CLH via de EMB evt door kan wisselen naar passage met behoud van salaris ?

Doe niet zo geheimzinnig man, geruchten doen niet alleen de ronde "LH-intern". Ze hebben jou al echt te pakken he ?! Wij arme Cityliners horen ook wel eens wat hoor, Herr Kollege.

Hou aub op met dat gebrabbel over collegialiteit enzo. Voor jij wisselde was een toffe kerel en collega, en zo zie ik je nu nog. Ik laat je alleen weten hoe zo een actie op anderen over komt. Slecht namelijk.

Maar uiteindelijk gun ik je van harte dat jullie gelijk krijgen (zolang het je collega´s bij CLH niet benadeeld). En je kunt natuurlijk dan weer gaan nadenken wat dat betekent : Jij krijgt je senioriteit terug, en diegene die niet zoals jullie hebben gewisseld maar dat later doen via de EMB......komen die dan weer boven jou als zij al 8,5 jaar bij CLH waren ? Maar ja, ik weet natuurlijk niet waar het over gaat. ;)

En dat Robin al vanaf het begin protesteert vind ik niet hetzelfde als een actie nav een eventuele deal.

Moet ff weg.

Vriendjes ?
 
Een nieuw schrijven deed de ronde. Nog maar 8 of 9 duits-nuchter rugstekende hollanders te gaan.

Japie, kun jij je GC kollega´s ff inlichten. thx
 
Robin:
Heb allang getekend, geen zorgen.

Wat een ophef hier zeg, tsjongejongejonge.

Heerlijk om die ouwe CLH mentaliteit te lezen:
Wacht dan effe af voordat er voor CLH een Abschluss is afgesloten voordat je begint
Kijk en dit is één van de redenen waarom CLH nu is waar ze is; afwachten, ik kan het niet meer horen!
 
YO KFC, ik ben nog steeds een toffe kerel hoor, don´t worry:kiss:
...en ze hebben mij al echt te pakken... Moet dat nou..??? You should know better.

Ik ben nog steeds "CLH minded" en laten we hopen dat die EMB gewoon bij CLH gaat vliegen ! Ik denk dat dat de beste oplossing is voor CLH en LH, kan men tenminste weer verder.... kijken hoe de komende recessie gecontroleerd gaat worden....

Vooralsnog sluit ik me aan bij The Flyer: Beter op voorhand dingen te regelen en niet achteraf in de "Röhre" kijken zoals zo vaak bij CLH..., of zien we dit verkeerd?

gr
C
 
Back
Top