help! Vliegveld Hoogeveen enquête

Ook voor gestemd, ik bedoel dan heb ik straks mn PPL en kan ik alsnog met de auto richting Hoogeveen, dat kan natuurlijk niet ;-)
 
Democratie?

We leven toch in een democratie? Als ik de pol nu goed bekijk zijn 64% van de stemmers ervoor het vliegveld te behouden op deze lokatie, 20% voor sluiting van het veld en de andere opties zijn varianten op openhouden --> Dit betekent dus een 80 / 20 verhouding vóór openhouden van EHHO.
Er zijn krasse uitspraken bekend die gestoeld waren op een minder overtuigende meerderheid!!
In mijn optiek kan de gemeenteraad niet anders besluiten dan dat het vliegveld op één of andere manier open moet blijven. Gevolg is dat een jaren durende inventarisatie gestart gaat worden om alternatieve lokaties te onderzoeken en dan blijkt dat handhaven op deze plek economisch het meest haalbaar (lees: het goedkoopst) is en dus veranderd er niets.

Hoogeveen GEFELICITEERD
 
Zo gaat het dus kennelijk in de politiek... We mobiliseren iedereen, slingeren een hot thema aan en vervolgens hoor je er nooit meer iets van....

Brakes Released weet je al iets meer?
 
Last edited:
"Op al deze vragen zullen antwoorden moeten komen. Voor de zomervakantie mogelijk in mei 2009 zal er verder gesproken worden over het vliegveld Hoogeveen.
Voor Gemeentebelangen was het vliegveld aanleiding om op de, juist nieuw leven ingeblazen, website een enquête te plaatsen.
Hier is veelvuldig gebruik van gemaakt. De uitslag is ook duidelijk. Deze uitslag staat ook op de site."


De uitslag van de enquête Vliegveld Hoogeveen.

Geen mening: 21
Vliegveld verplaatsen maar wel binnen Gemeente Hoogeveen 71
Vliegveld behouden indien verplaatsen niet haalbaar is 296
Vliegveld sluiten 479
Vliegveld op huidige lokatie handhaven 1593
 
Back
Top