Helikopter vlucht verzoek

FlyingFatMan

New member
Hallo helivliegers,

Misschien een ongebruikelijk verzoek, maar het gaat om het volgende;
Mijn lieftallige zus is helaas ongeneeslijk ziek, nu heeft ze als een van haar laatste wensen een helikoptervlucht in gedachten. Zelf heeft ze gezocht naar een goede optie, maar kwam daarbij uit op een bedrag van €1400 en dat gaat het budget nogal flink tebuiten. Nu vroeg ik me af of er collega vliegers zijn die het liefst vanuit een vliegveld in de buurt van Twente (dacht aan Teuge) zijn die nog uren oid moeten bouwen met bijvoorbeeld een R44. Het betreft dan een rondvlucht over Twente van pak hem beet een uurtje. Als iemand bereid is dan graag een PM, ik heb geen idee wat zoiets kost trouwens. Het zou te gek zijn als iemand bereid is ons te helpen! Groet!

FFM
 
Is een proefles by bijv. Ryfas niet een goed idee? Best betaalbaar (295,-)voor een half uur theorie en een half uur vliegen.

Sterkte in deze moeilijke tijd in ieder geval.
 
Hoi Jelle,

Bedankt voor je reactie, het probleem is echter dat vanwege haar ziekte ze haast geen kracht meer in haar benen heeft. Nogal lastig als je alle ledematen nodig hebt. Bedankt in ieder geval voor je suggestie...
Gr. FFM
 
Kenbaar maken bij de vliegschool zodat de instructeur de pedals blijft doen. Maken ze geen enkel probleem van.
 
1400 euro?? Een uur les met heel uitgebreide briefing en debriefing en vliegen van >40 minuten was 460 euro ...
 
Ik moet ook zeggen dat het niet een heel realistische prijs was, maar dat is wat ik van haarzelf heb gehoord. Overigens wil ik iedereen bedanken voor de reactie's, inmiddels hebben een aantal mensen mij een PM gestuurd waar hopelijk iets uitkomt. Groet,

FFM
 
Was idd enigszins druk maar Dreamflyer slaat de spijker op z'n kop. Het was een fantastische dag en m'n zus heeft de hele dag geglunderd. Iedereen hartelijk dank voor de reacties. Bijzonder dank nogmaals aan L en W, super geregeld! Groet,

FFM
 
Last edited:
Back
Top