Helikopter kunst?

Cessna Citation

New member
Hadden we eerder Menno Baars die (onder andere vanuit een helikopter) een Fokker 27 aanrandde:

Vliegtuigproject-Web_010.jpg


Nu hebben we een kunstenaar die vanuit een helikopter toekijkt, hoe verf kunst wordt in de downwash van de rotor. Voor de vliegers onder jullie die zich op EHHV plegen te begeven, zullen in het filmpje EHHV en de PH-OKE herkennen.

[YOUTUBE]fdxRcgjfOys[/YOUTUBE]

Waar zijn nu toch de moderne Rembrandts, de Vermeers en Mondriaans? Als ik op de pot ga zitten sjaaiten en zeg dat ik kunst maak, dan vinden mensen mij raar. Maar ga ik kliederen met verf als een peuter op de basisschool, dan ben ik een begenadigd kunstenaar. Maar de peuter is tenminste nog een echte kunstenaar, omdat de kunstuiting past bij de verstandelijke vermogens van het kind.

Of misschien loop ik te hard van stapel en past deze kunstuiting inderdaad bij de vermogens van de kunstenaar...
 
Fantastische kunstenaar, die helicopter. Maar dat rare ventje wat erbij loopt te joelen vind ik maar niks. Als dit zijn normale werkwijze is snap ik wel dat hij het zelf een 'meesterwerk' noemt, en dat hij zichzelf insmeert met verf :p:

Ik kan een modern doek best waarderen (niet altijd), maar dit is gewoon mishandeling van een doek met verf.
 
Ik betitel het doek als "De gemiste kans"! De piloot heeft immers genoeg kans gehad om die idioot uit zijn heli te schoppen! :stapelge:
 
Back
Top