Heli blaast ijs schoon

SE, laag boven water zonder floats, hij zal ongetwijfeld een goed immersion suit met zwemvest aan hebben gehad terwijl hij nadacht hoe om te gaan met een eventuele white out.

Misschien ben ik toch verpest door regelgeving... :snore:

Stoere actie!
 
Komt de luchtvaart een keer op een positieve manier in het nieuws, is er weer gelijk zo'n kl**te ambtenaar die een prent uit gaat schrijven.
 
Wat een gezeik om niets alweer...

Is gewoon een weiland dat onder water is gezet zoals bijna alle banen waar natuur marathons op worden gereden. Kijk eerst naar de foto's alvorens men conclusies trekt. Typ op Google maar eens hardewijkerweg 446, Hulshorst in. Zul je zien wat de locatie is.

Er moet 7 cm ijs op staan, dus succes met je floats.

Dit is gewoon een goede publiciteitsstunt van iemand die bevriend was met iemand bij Heli Holland...
 
Wat een gezeik om niets alweer...

Is gewoon een weiland dat onder water is gezet zoals bijna alle banen waar natuur marathons op worden gereden. Kijk eerst naar de foto's alvorens men conclusies trekt. Typ op Google maar eens hardewijkerweg 446, Hulshorst in. Zul je zien wat de locatie is.

Er moet 7 cm ijs op staan, dus succes met je floats.

Dit is gewoon een goede publiciteitsstunt van iemand die bevriend was met iemand bij Heli Holland...

Niks gezeik, gewoon aan de geldende regelgeving houden.

Overigens is het geen heli van heli holland.
 
Gaat me om het SE, zonder immersion suits, laag boven het water hoveren. Water wat dus niet meer dan een laagje water van 7cm is. In de serie de beste stuurlui.... Dat is gezeik...

Over de regelgeving zei ik niks, dacht dat dat wel redelijk duidelijk in mijn post over kwam.

Sorry; heli centre...
 
Waarom ...waarom....waarom loopt zowat iedere 'Ollander met de volledige wet & regelgeving op z'n smartphone om zo iedere ander 'Ollander op de regeltjes te wijzen!!!

Ooit al eens gehoord van een leuke spontane actie en dat misschien eens door de vingers te zien.

Spijtig om te lezen dat NL echt helemaal kets-klem zit door de regelgeving EN rukkers die daar zonodig een wit voetje mee denken te halen bij hun baas!
 
Jammer dat men bij de luchtvaartpolitie van elkaar niet weet wat de ander doet. De piloot van de heli heeft namelijk geen boete gehad, want hij had alle papierwerk en vergunningen netjes geregeld. Alleen de woordvoerder was daar kennelijk niet van op de hoogte.

Heb er zelf overigens boven gevlogen om foto's te maken en had ook contact met Helicentre over deze vlucht. Zodoende.
 
Ja, dat is inderdaad dezelfde vlucht.
Wij waren de enigen die hiervan foto's vanuit de lucht hebben gemaakt.
 
Jammer dat je zo hoog zat of dat je wat weinig mm's mee had. Ik had van die luchtfoto's hier en daar wel wat meer closeup willen zien. Maar wel een mooie actie.
 
Tja, wij hadden geen vergunning om erg laag te mogen vliegen, dus we moesten ons gewoon aan de regels houden (boven een dorp dus 1000 ft boven hoogste obstakel blablabla). Desondanks zijn de foto's geslaagd en er zitten wat bestsellers bij :)
 
Back
Top