Heb jij iets gehad aan traning?

Heb jij iets gehad aan traning?

  • Training gehad. Toegelaten tot FTO van mij eerste keuze.

    Votes: 1 5.0%
  • Training gehad en niet toegelaten op FTO van mij eerste keuze (of helemaal niet toegelaten tot FTO)

    Votes: 1 5.0%
  • Geen training gehad. Toegelaten tot FTO van mij eerste keuze.

    Votes: 17 85.0%
  • Training gehad en niet toegelaten op FTO van mij eerste keuze (of helemaal niet toegelaten tot FTO)

    Votes: 1 5.0%

  • Total voters
    20

Kazeven

New member
Dit polletje gaat over trainingsinstituten als Schelliger en IST.

Het zijn vaak flinke bedragen die je voor zo'n training kwijt bent. Trainingen zijn nu eenmaal duur, dat weet ik, maar voor een scholier is het toch vaak even slikken, € 575,00 voor een paar uurtjes sim.

Hoeveel mensen doen zon training? En gaan er ook substantieel meer mensen na zo'n training door naar de vliegschool van hun keuze? Ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom!

Zoals elke poll is hier ook weer veel op af te dingen natuurlijk, maar ik wil het aantal keuzen beperkt houden. Dat vergelijkt wat makkelijker. Vandaar dat ik succes definieer als 'meteen toegelaten op de vliegschool van eerste keuze' en geen onderverdeling maak voor verschillende scholen. Als je precies daar komt waar je wil zijn is dat voor jou een succes. waar. Ook maak ik geen onderscheid tussen alle trainingsinstituten die er zijn. Of je hebt betaald voor een speciaal trainingsinstituut of niet.
 
Back
Top