Headset voor SEP

FlightCadet

New member
Beste mensen,

momenteel gebruik ik als headset de SkyLite SL900 (d8 ik, http://www.flyskylite.com/products/sl900.asp) met PNR, en ben er best tevreden over. Echter, ik kom dicht bij het moment dat ik mijn PPL heb, en dat ik passagiers mee ga nemen. Daarnaast zal ik meer in controled airspace gaan rondtuffen.

Vandaar dat ik aan het kijken ben naar een headset met ANR zodat ik de controlers wat beter kan verstaan, en geen last heb van de prop/engine recht voor mijn neus.

Is er iemand die zijn goede/slechte ervaringen met zijn ANR headset op een SEP wil delen?

Alvast bedankt!
 
David Clark. Zit goed en perfecte service! Bose als je budget het toelaat. Niet op bezuinigen anders baal je later als een stekker!
 
Ik heb nog een David Clark H10-13.4 voor je. Geen ANR maar wel erg comfortabel en toch goede kwaliteit. Tevens is er maar 176 uur mee gevlogen ;)

Laat maar iets van je horen als je geïntereseerd bent...
 
Ik vlieg tegenwoordig in de Dash ook met dezelfde David Clark, prima headset!
Heb er ook SEP mee gevlogen, en het geluidsniveau is dan ook aangenaam.
 
Thanks for the info so far, mannen. Welke modellen hebben jullie, Dash8pilot en Folberts?
-8 heb jij ook de David Clark H10-13.4 als ik het goed begrijp?

RTO, bedankt voor het aanbod, maar ik wil het toch afslaan. Ik ben namelijk specifiek op zoek naar ANR ;-)
 
Ik heb ook sinds vorige week een David Clark H10-13.4! Zeer tevreden.
 
Da Bose X!!!

Gebruik m in SEP kisten; heli; en ook in de 737! Bon chef dingetje!
Als je aardig wat uurtjes op jaarbasis in de luft doorbrengt z'n geld waard!
 
Heb een TELEX 150 ANR gebruikt, SUPER HEADSET!!! Heb ze bijna allemaal geprobeerd en deze kwam er het beste uit qua ANR en draagcomfort na de BOSE X, maar ja, die kost dan ook $ 1000.- !!!

Die van mij kan binnenkort gevonden worden op het prikbord, want ik heb een kleinere nodig, voor in een iets grotere kist. Vandaar.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik kan alleen zeggen dat ik de bose al heel lang geleden had moeten kopen. Echt een super headset, en zeker het geld waard.
 
werken al die ANR headsets met batterijen of zijn er ook systemen die hun voeding uit de headset uitgang zelf halen ?
 
Flightcadet: pas de problem...

Wij hebben op het werk sinds kort die Bose X, maar ik vind dat zware ding ontzettend irritant! Klemt op je kop en je vergeet de hele tijd die hoofdpatch mee te nemen...
 
Back
Top