Hawker 800 midair met glider

Holy shit zeg!

dscf0034vm0s.jpg


bildes.jpg


14nx6s.jpg


11dy6s.jpg


5oy9s.jpg
 
Jaja, een vleugel is hard....kwalijke zaak, maar gelukkig dat er geen doden zijn gevallen.
Blijkbaar een kwestie van slecht uitkijken van beide, zweefvliegtuigen zijn erg lastig te zien en de zweefvlieger was wellicht meer geconcentreerd op het centreren van een belletje dan met uitkijken.

Lees trouwens ook dat de zweefvlieger in kwestie wel een x-ponder had maar ervoor koos deze uit te laten...
 
Waarschijnlijk had die zweefvlieger nog voorrang ook!

Als die zweefvlieger tenminste vloog waar die mag vliegen tenminste. In de VS is heel veel luchtruim klasse E waar VFR en IFR niet van elkaar gescheiden wordt.

Kijk maar eens naar Terlet, daar heb je toch ook E boven liggen waar gewoon IFR verkeer doorheen vliegt!
 
Okki said:
Waarschijnlijk had die zweefvlieger nog voorrang ook!

Als die zweefvlieger tenminste vloog waar die mag vliegen tenminste. In de VS is heel veel luchtruim klasse E waar VFR en IFR niet van elkaar gescheiden wordt.

Kijk maar eens naar Terlet, daar heb je toch ook E boven liggen waar gewoon IFR verkeer doorheen vliegt!

Klopt volgens mij ja, is eigenlijk toch belachelijk met zoveel zwevers daar... zeker gedurende wedstrijden als het NK. Ik was er afgelopen NK een dagje en dan zag je inderdaad opeens een boeing voorbij vliegen op een hoogte waar zwevers ook wel eens zouden kunnen komen als het weer een beetje mee zit. Mjah, voor zover ik weet is het daar altijd nog goed gegaan.
 
jezus! wat ziet die cockpit er uit van binnen. Die gasten mogen echt van geluk spreken dat ze normaal zijn geland en dat er een fo in zat.....
Echt ongeloofelijk die foto's, een wonder dat er geen doden zijn gevallen.
 
Och, mooie meiden verdienen mooie jongens.

M -

Bellen naar de VS is veels te duur met je mobieltje... mail je wel een keer als ik weer richting 't vaderland ga.... Plannen rond 6 december? hou dat weekend maar vrij.

FD
 
Goede vraag heer TomTom.

Mag ik zo vrij zijn om aan te nemen dat het hier om een vraag ging? Ik ga hier maar vanuit, for argument sake, zonder een vraagteken gezien te hebben.

Om wat verder op uw vraag in te gaan, zullen we eerst moeten vastleggen wat precies de betekenis van het woord 'kansloos' is.

Dankzij een snelle blik in de van dale ben ik te weten gekomen dat het woord 'kansloos' opzich zelf een vrij kansloos, if you will, woord is.

Er zijn uitdrukkingen in de Nederlandse taal die ten dode opgeschreven zijn. Er kunnen reddingspogingen worden ondernomen ter bescherming van het bedreigde cultuurgoed en met een beetje geluk kan het fatale moment een paar jaar uitgesteld worden, maar de voortdurende veranderingen in het lingualogisch evenwicht brengen nu eenmaal met zich mee dat de noodzakelijke overlevingscondities voor sommige constructies langzaam verdwijnen. "Survival of the fittest". Niets aan te doen.

Zo is daar bijvoorbeeld de idiomatische uitdrukking "iets op prijs stellen". Mooie uitdrukking, daar niet van, maar mijns inziens volslagen kansloos.

Kansloos. Kansloos zou je kunnen vaststellen is de wil (de dwang) om te moeten reageren op mijn kleine flirt pogingen. Echter zou je ook kunnen stellen dat je van te voren al wist/weet dat als er zich een nieuwe dame op dit forum aanmeld, FD er gelijk bij is.

Ze ziet er nou eenmaal uit als een mooi iemand, en soort zoekt soort.

Dus kansloos ? och, allicht komen we daar rond het eerste weekend van December achter.

Kansloze (spel je dat zo?) opmerkingen komen vaak voort uit lichte frustratie. Bespeur ik dus enige frustratie in uw "kansloze" post hierboven? allicht dat die benen op mijn foto er een stuk beter uit zien als het hoofd op uw foto ? Of allicht om het feit dat de eerste paar PM's tussen onze nieuwste vrouwelijke member en FD alweer een voltrokken feit is ?

Al met al, moet ik tot de conclussie komen dat ik uw post vrij "kansloos" vind.

FD.
 
Last edited:
Jongens, jongens, jongens..... Mag ik even zeggen dat ik deze prille discussie nú al kansloos vind!! We hoeven niet altijd het laatste woord te hebben... En FD je hoeft je toch niet te gaan verdedigen ofwel... Guys slaap zacht en ik zou zeggen BACK ON TOPIC, aight? Ciaooooooo
 
FD, je schrijfstijl lijkt zo ontzettend op de stijl van Arthorizon, ik zou haast gaan denken.
 
Flying Dutchman said:
Goede vraag heer TomTom.

Mag ik zo vrij zijn om aan te nemen dat het hier om een vraag ging? Ik ga hier maar vanuit, for argument sake, zonder een vraagteken gezien te hebben.

Om wat verder op uw vraag in te gaan, zullen we eerst moeten vastleggen wat precies de betekenis van het woord 'kansloos' is.

Dankzij een snelle blik in de van dale ben ik te weten gekomen dat het woord 'kansloos' opzich zelf een vrij kansloos, if you will, woord is.

Er zijn uitdrukkingen in de Nederlandse taal die ten dode opgeschreven zijn. Er kunnen reddingspogingen worden ondernomen ter bescherming van het bedreigde cultuurgoed en met een beetje geluk kan het fatale moment een paar jaar uitgesteld worden, maar de voortdurende veranderingen in het lingualogisch evenwicht brengen nu eenmaal met zich mee dat de noodzakelijke overlevingscondities voor sommige constructies langzaam verdwijnen. "Survival of the fittest". Niets aan te doen.

Zo is daar bijvoorbeeld de idiomatische uitdrukking "iets op prijs stellen". Mooie uitdrukking, daar niet van, maar mijns inziens volslagen kansloos.

Kansloos. Kansloos zou je kunnen vaststellen is de wil (de dwang) om te moeten reageren op mijn kleine flirt pogingen. Echter zou je ook kunnen stellen dat je van te voren al wist/weet dat als er zich een nieuwe dame op dit forum aanmeld, FD er gelijk bij is.

Ze ziet er nou eenmaal uit als een mooi iemand, en soort zoekt soort.

Dus kansloos ? och, allicht komen we daar rond het eerste weekend van December achter.

Kansloze (spel je dat zo?) opmerkingen komen vaak voort uit lichte frustratie. Bespeur ik dus enige frustratie in uw "kansloze" post hierboven? allicht dat die benen op mijn foto er een stuk beter uit zien als het hoofd op uw foto ? Of allicht om het feit dat de eerste paar PM's tussen onze nieuwste vrouwelijke member en FD alweer een voltrokken feit is ?

Al met al, moet ik tot de conclussie komen dat ik uw post vrij "kansloos" vind.

FD.

Wat moet ik hier nou mee dan.....? Anyway, ik heb geen zin in nutteloos gezeik dus veel plezier ermee :biertje:
 
Back
Top