Harm Prins

snepcontrol said:
.



Wat Prins Harm het beste kan doen is de boel opstarten onder een nieuwe naam, met nieuwe gezichten en ver van dit landje vandaan!!


:1855: :1855: :1855:


Moet ik weer verhuizen, lekker ben jij
 
@ jetjock: Oeps.... even over het hoofd gezien.... Het gaat hier om mensen.... Was ik samen met jouw baas bijna vergeten....!

;) ;) ;)
 
Local said:

Ja, en over welke groep reizigers hebben we het hier?
Over de reizigers die een pakketreis kopen. Waar kopen ze die? Bij het reisbureau. Met wie vliegen ze dan?

Met Delta zeker!

Op de lange afstand is de scheidslijn tussen 'charter' en 'lijndienst' de laatste 10 jaar vervaagd. En ja, ook een pakketreis kan je in principe met Delta op pad sturen.
 
snepcontrol said:
@ jetjock: Oeps.... even over het hoofd gezien.... Het gaat hier om mensen.... Was ik samen met jouw baas bijna vergeten....!

;) ;) ;)

Maakt niet uit, ben het gewend van mijn baas;)
 
Vliegzerk said:
(kan niks anders doen dan denken dat als Exel MP zou inhuren iedereen er schande van zou spreken en dat er wel weer werd bewezen wat voor wankele en slechte club Exel wel niet was... gelukkig denk ik het alleen maar, stel je voor dat ik het zeg en ik weer een kar stront over me heen krijg...):rt:

Ligt denk ik een beetje aan de omstandigheden. Een keer capaciteit inhuren vanwege onvoorziene omstandigheden is wat anders dan structureel capciteit moeten inhuren omdat je meer hebt aangenomen dan je kan waar maken.

En over die kar stront..... Je lijkt Harm Prins wel...... iedereen is tegen me .... ze pesten me.. ;)

Je opmerking snijdt hout. Die kan dus zonder () wat mij betreft. Maar als je poep praat op dit board dan krijg je stron over je heen.

Cheers,
 
Back
Top