Handige Ipad 2 cover?

Purno

New member
Net de nieuwe Ipad 2 besteld.

Nu ben ik als een van de weinig niet echt enthousiast over de nieuwe Ipad 2 smart cover. Heb liever een stevigere hoes die ook de achterkant beschermd, beetje zoals de officiele hoes van het eerste model Ipad.

Heeft iemand nog tips over welke covers wel praktisch zijn en waar ik deze het beste kan kopen of bestellen?

Groeten,

Purno
 
Weet je zeker dat je de smartcover niets vind. Ik vind hem geweldig en heb een aparte cover van rubber voor de achterkant. Je moet wel even opletten dat deze compatibel is met de smartcover. Heb hem zelf bij de Apple winkel in Maastricht gekocht. Staat geen merk op en de verpakking heb ik niet meer.
Ben erg tevreden over de combinatie.
 
Weet je zeker dat je de smartcover niets vind. Ik vind hem geweldig en heb een aparte cover van rubber voor de achterkant. Je moet wel even opletten dat deze compatibel is met de smartcover. Heb hem zelf bij de Apple winkel in Maastricht gekocht. Staat geen merk op en de verpakking heb ik niet meer.
Ben erg tevreden over de combinatie.

Goh, da's toevallig. Ik heb precies het zelfde 'probleem' tav de smart cover.

Heb je de winkel in het centrum gepakt, of die aan de (noord)rand van Maastricht?
Ook nog enig idee wat de kosten waren van zo'n rubbere case?
 
Ik heb hem bij die winkel in het centrum ( wolfsstraat) gekocht. Was iets van twee tientjes.
 
Back
Top