Hallo Iedereen

Poes

New member
Heehoi, ben er een lange tijd tussen uit geweest enzo
Hoe is het hier met iedereen? :)
Hoe zit het met julien en met nosig en alle andere bekende namen? :angel:

Groetjess
 
welkom terug poes, een aantal zijn er verdwenen, de meesten zijn er nog en er zijn een aantal nieuwe bij. Julien, Overload, Onassis, Kliko, Flying Dutchman, Morning Glory en nog enkelen hebben de pijp aan Diana gegeven. Nu ik er over nadenk zie ik een trend: allemaal vliegen ze in het buitenland.......
 
welkom terug poes, een aantal zijn er verdwenen, de meesten zijn er nog en er zijn een aantal nieuwe bij. Julien, Overload, Onassis, Kliko, Flying Dutchman, Morning Glory en nog enkelen hebben de pijp aan Diana gegeven. Nu ik er over nadenk zie ik een trend: allemaal vliegen ze in het buitenland.......

oei oei oei zijn die allemaal weg?!
Toen ik hier begon mee te lezen, lang voordat ik me registreerde was het hier altijd echt heel leuk en toen werd ik zelf actief maar op een gegeven moment was het voor mij ook ineen keer klaar. Weet iemand ook hoe dat komt? Maar fijn dat er nog wat zijn :)
 
Wel jammer, ik kon de posts van FD en Morning Glory altijd wel waarderen. Van FD kreeg ik volgens mij nog eens een AOPA pilot toegestuurd die ik net gemist had omdat er een artikel over de C150 in stond (thanks again).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top