Vliegvirus gekregen na een vlucht in een R44 Heli. Zelf een Heli (PPL(H)) leren vliegen is fors met 30k, privé bezitten niet betaalbaar voor me.
Best next thing: De Autogiro
Na een week surfen en mailen blijkt (geef vooral aan als ik fout zit!) dat je in NL nu geen Autogiro brevet kunt halen zonder een autogiro te bezitten:
Brevet (ULM) in Duitsland of de UK (PPL(G) halen. (De talen vormen geen barrière)
Vraag: Is dit een wijs plan?
Mag ik met dit brevet in NL vliegen, na eventueel een vluchtplan (pag. 30) in te dienen?
Als ik na lang sparen een Autogiro aanschaf moet deze dan in het land waar het brevet is gehaald worden gestald en geregistreerd?
Hoop dat er hier enkele ULM / Gyro piloten zijn die hun wijsheid willen delen!
Best next thing: De Autogiro
Na een week surfen en mailen blijkt (geef vooral aan als ik fout zit!) dat je in NL nu geen Autogiro brevet kunt halen zonder een autogiro te bezitten:
- http://www.autogyroschool.nl/zelf-vl...-autogyro.html (let op de rode letters)
- Navraag bij Breda air aviation op de Magni Autogiro is alleen voor PAL-V (aankomende) bezitters. (kom net 500k tekort voor een PAL-V
Brevet (ULM) in Duitsland of de UK (PPL(G) halen. (De talen vormen geen barrière)
Vraag: Is dit een wijs plan?
Mag ik met dit brevet in NL vliegen, na eventueel een vluchtplan (pag. 30) in te dienen?
Als ik na lang sparen een Autogiro aanschaf moet deze dan in het land waar het brevet is gehaald worden gestald en geregistreerd?
Hoop dat er hier enkele ULM / Gyro piloten zijn die hun wijsheid willen delen!
Last edited: