GreenCard

GreenCard

New member
Bij het doorlopen van al de forums op deze site merk ik dat er bijzonder veel mensen posten vanuit de USA.

Als ik het dan ook juist interpreteer zijn velen onder jullie daar ook werkzaam?
Hoe kan dat? Ik doe al jaren mee aan de green card lotery op daar eventueel binnen te geraken, geen geluk tot nu toe.

Als B757 rated pilot zou ik het leuk vinden om daar ergens een baan te vinden.

Is dit totaal uit den boze?
 
Beste Greencard,

Ga anders 3 maanden op vakantie naar de States en probeer in die periode een werkgever (geen maatschappij) te vinden die sponsor voor je wilt zijn dat je een werkvergunning kunt krijgen..

Elke regional neemt aan hier.. Bijna alle cargo maatschappijen nemen ook aan..

Maar met een 757 rating en wat uren erop zou ik het midden-oosten proberen? (of CX, KA, CAL en SIA??)

Het gras is echt niet altijd groener aan de overkant :)

Goodluck!

FD
 
Last edited:
He greencard... Alles is hier mogelijk...heb je $15.000 in cash? If so send me a private mail. Totaal process ongeveer 2 1/2 jaar. maar je kunt al na 3 maanden werken..
 
Hou er rekening mee dat je voor 15K een niet sprekende krijgt, die niet kan koken.. Voor 20K regel ik een blonde voor je die wel kan koken! :grijns:

Longdart,

Zit je thuis right now? ik zit de komende 2 weken hier op MCO..

FD
 
Hou er rekening mee dat je voor 15K een niet sprekende krijgt, die niet kan koken.. Voor 20K regel ik een blonde voor je die wel kan koken! :grijns:

Nou FD, mocht je hier nog eens zijn, ik hoop op een PM van je :grijns::biertje:.
 
Hey FD!!

jij kent meerdere Amerikaanse vrouwen die kunnen koken??? nou stuur mij dan maar een PM, ik geef toch echt meer uit dan wat jij stelde per jaar, en DAT is nu net een van de dingen die ze niet kan! ;-)
 
Back
Top