Green Card

papa_petje

New member
Ken iemand deze zogenaamde USAFIS Green Card Program? Het is een soort lotterij om een Green Card te kunnen winnen.

Kom je uberhaupt als buitenlander aan de bak als piloot in de USA?
 
ik heb me ook via www.usafis.com opgegeven voor de lottery.
Alhoewel men mij nu weet te zeggen dat je het evengoed gratis kan rechtstreeks bij de Amerikaanse staat ook.

Je kan dus gratis ieder jaar aanmelden voor de lottery.

Ikzelf heb een goede 110$ betaald voor vier jaar, en dan hoef je dat niet ieder jaar opnieuw te doen en wordt je dossier ook gecontroleerd op fouten en onvolledigheden.

Maar zoals ik al zei, het kan evengoed gratis.

ps: wel zeer tevreden van de service. Ze hebben mij meer dan 1 keer gebeld om mijn dossier aan te vullen.
En nadat ik een email verstuurde met een probleem kreeg ik binnen de 5 minuten telefoon.
Zelden zo'n goede service gehad van een internetbedrijf. Mag ook gezegd worden.
 
PP -

Als 'buitenlander' kom je zeker aan het werk in de VS... Als je maar het legale recht hebt om hier te wonen en te werken. Hoef je geen yankee voor te zijn. heb je 1000 TT heb je de CRJ/ERJ jobs ongeveer voor het uizoeken op het moment.

FD
 
papa petje. waarom wil je dat allemaal weten man? wil je europa ontvluchten na die actie van TT afgelopen week????

we bellen
 
Flying Dutchman said:
PP -

Als 'buitenlander' kom je zeker aan het werk in de VS... Als je maar het legale recht hebt om hier te wonen en te werken. Hoef je geen yankee voor te zijn. heb je 1000 TT heb je de CRJ/ERJ jobs ongeveer voor het uizoeken op het moment.

FD


Hahahaha, klopt wel. Ik wordt GEK gebeld door de regionals. Maar ze betalen erg slecht op dit moment, dus helaas. Ik blijf "lekker" corporate vliegen. Zo kom ie nog eens ergens. :grijns:
 
hehe I hear ya -

Kreeg ook weer een mailtje binnen van Continental Express en SkyWest om een data te prikken. Jo, wat we moeten doen is samen zelefde datum prikken, er heen gaan, en lekker paar biertjes doen in HOU en SLC !

FD
 
He FD

Hoe heb jij dat eigenlijk gefixt? Heb een een tijdelijk visum of heb je company een greencard heeft geregeld o.i.d.?
Is er een reële kans aanwezig dat je tijden je opleidingsperiode (in US) genoeg mensen leert kennen om aan de bak te komen? Zo ook de mensen die een woon werk vergunning kunnen aanvragen/regelen?

greetz,

white.
 
Hoe heb jij dat eigenlijk gefixt? Heb een een tijdelijk visum of heb je company een greencard heeft geregeld o.i.d.?

Heb je een uurtje of 2. Ik niet :). stuur me maar een pm met je vragen, beloof ik er later op terug te komen.


Is er een reële kans aanwezig dat je tijden je opleidingsperiode (in US) genoeg mensen leert kennen om aan de bak te komen?

Ja !


Zo ook de mensen die een woon werk vergunning kunnen aanvragen/regelen?

Ja !

FD



greetz,

white.[/QUOTE]
 
whitelabel said:
He FD

Hoe heb jij dat eigenlijk gefixt? Heb een een tijdelijk visum of heb je company een greencard heeft geregeld o.i.d.?
Is er een reële kans aanwezig dat je tijden je opleidingsperiode (in US) genoeg mensen leert kennen om aan de bak te komen? Zo ook de mensen die een woon werk vergunning kunnen aanvragen/regelen?

greetz,

white.

Ik heb me amerikaanse "wijfie" getrouwd. "Honey, it ain't personal, it's just business."

hahaha

Maarja, zoek jezelf een amerikaanse schone, en zorg dat ze niet KNETTERGEK is (die ben ik ook zat tegengekomen).

ps: (Grote mond hoor, maar ik kon me vrouwtje al 5 jaar en kwam toevallig goed uit ;) )
 
Dus gewoon doen zeggen jullie!! Dat van een amerikaanse spreek me erg aan! Jammer dat "Spring Break'" al voorbij is!! Anders had ik me daar niet alleen kostelijk kunnen vermaken maar ook zeker kunnen zijn van een green card!! Hahahaha
 
Chicks dig europeans and their accents my man.... Get ur ass over here to find out.

MH -

Thanks for the good laugh!!! een amerikaanse meid die niet gek is whahahahah !!! that was great :)

greetings from Indiana.
FD
 
papa_petje said:
Dus gewoon doen zeggen jullie!! Dat van een amerikaanse spreek me erg aan! Jammer dat "Spring Break'" al voorbij is!! Anders had ik me daar niet alleen kostelijk kunnen vermaken maar ook zeker kunnen zijn van een green card!! Hahahaha

kreeg van die rechter een mailtje of ik me haar nog voor de geest kon halen (had een paar minuten ervoor nodig) aangezien ik zelf die foto schoot, afgelopen spring break, met haar camera, met de vraag of ik weer vrijgezel was en dat we maar eens moesten uitgaan als ik weer in Indiana ben....

Helaas kan FD niet, allicht iets voor jou ? play your cards right, en je hebt dat witte kaartje zo in je handen.

2879796250080022908MOkBzr_ph.jpg


copyright (c) FD zn prive spring break foto's.
 
Flying Dutchman said:
kreeg van die rechter een mailtje of ik me haar nog voor de geest kon halen (had een paar minuten ervoor nodig) aangezien ik zelf die foto schoot, afgelopen spring break, met haar camera, met de vraag of ik weer vrijgezel was en dat we maar eens moesten uitgaan als ik weer in Indiana ben....

Helaas kan FD niet, allicht iets voor jou ? play your cards right, en je hebt dat witte kaartje zo in je handen.

2879796250080022908MOkBzr_ph.jpg


copyright (c) FD zn prive spring break foto's.


Waar is die foto dan :)
 
Willen we natuurlijk ook wel zien.

FD

Ik zie je vanmiddag wel, effe Denver onveilig maken.:biertje:
 
jaja coors light smaakte prima vandaag in vak 306 U :biertje: , en de chicago cubs gaan met lege handen terug naar Illinois!

Liep weer een hoop mooi spul rond in D-town vandaag....

Zie je allicht next week in RDU, NC.
 
Last edited:
Zeker, zeker, was gezellig, Het :biertje: was lekker. El kaptein heeft lekker terug gereden en Flyhigh lag lekker te :snore: Werd net wakker en voelde me een beetje :wegkwijt:
 
Ik hoop snel dichter bij jullie te zijn,
althans als ik wat meer inzicht krijg in de hernieuwbaarheid van de j1 en eventuele greencard erna :)

Dan trakteer ik het eerste biertje ;)
 
Back
Top