GPSMAP 296 training

davidwil

Member
Heeft iemand toevallig de traning CD (bijvoorbeeld van Jeppesen) van de GPSMAP 296 gebruikt? Is deze bruikbaar? Ik zit te twijfelen of ik deze in de US zal bestellen. Er zit een simulator in, dat lijkt mij wel handig. Mocht je hem hebben en er vanaf willen..

Groet,
David
 
Je kan van de 296 een simulator (gratis) downloaden bij Garmin (tenminste dat was voorheen zo). Als je zo'n ding hebt dan kan je 'm ook op simulator mode zetten. Zelf denk ik dat een trainings CD niet veel toevoegd aan de (gratis) manuals (kan je ook downloaden).
 
Ik kan nergens die simulator vinden op we website van Garmin. Heeft iemand de file toevallig thuis staan?(als hij gratis is)

Groet,
David
 
Daar staat inderdaad e.e.a., maar helaas niet voor de 296. Ik kan hem ook niet op het internet vinden. Dan overweeg ik toch die jeppesen CD te kopen. Of heeft iemand die te koop?
 
Ik heb er gisteren nog even naar zitten zoeken... Ik kom prijzen tegen van rond de 70 dollar... Zit er niet een manual bij dat ding? Kijk ik ben een beetje techneut, dus de handleiding gaat bij mij altijd ongelezen de kast in, maar ehhhh.... e.a. lijkt mij een beetje duur.

Met mijn nav-systeem ben ik wel eens droog aan het oefenen, of ik plak die even in de auto om een beetje te spelen als ik bewegende beelden wil. Om daar nu 70 dollar voor te betalen... Lijkt mij wat duur...
 
Back
Top