Goedgekeurd luchtgevechtsleiding, vervolg/eindselectie

Inventrius

New member
Ik ben goed gekeurd voor Officier luchtgevechtsleiding en ben nu doorgestuurd naar Amsterdam, daar werd me verteld dat er een eindselectie plaats zou vinden en dat dat ongeveer eind oktober zou worden voor die plaats vond en ik dus de uitslag zou krijgen. Nu vroeg ik me eigenlijk af zijn er nog meer mensen die zijn goedgekeurd? Of is er iemand die ook wel eens de eindselectie heeft meegemaakt en weet wat het aantal mensen zijn dat ze maximaal een opleiding laten starten per jaar voor de functie Officier Luchtgevechtsleiding?

Greetings Inventrius:cool:
 
Hey Inventrius,

Ik ben ook goedgekeurd voor GL, en mag als het goed is in feb aan de opleiding beginnen.
In Amsterdam bepalen ze wie er uiteindelijk definitief worden aangesteld.
Het aantal beschikbare plaatsen is afhankelijk van de vraag naar GL-ers. Er wordt gewoon gekeken naar hoeveel opgeleide GL-ers ze nodig hebben over ongeveer 3 jaar. Als ze er dan 10 nodig hebben, dan zijn er 10 plekken. Hebben ze er maar 1 nodig, dan is er dus ook maar 1 plek!

Ik wacht ook nog op mijn eindgesprek, dit zal inderdaad eind oktober ongeveer zijn.....

Grtz!
 
Ze hebben gezegd dat het inderdaad gaat om een eindselectie. Daaraan gekoppeld zou ik een eindgesprek krijgen eind oktober/ begin november!
 
Back
Top