Gezocht: Piloten met ATPL voor experiment TU Delft

Chloë

New member
Beste forumleden,

Ik ben een masterstudent aan de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de Technische Universiteit Delft. Op dit moment ben ik bezig met mijn scriptie bij de afdeling Control & Simulation. Voor deze scriptie heb ik deelnemers nodig die in het bezit zijn van een ATPL (geen frozen ATPL) voor een experiment.

Uit onderzoek is gebleken dat de huidige kunstmatige horizon niet optimaal is in het intuïtief weergeven van de hellingshoek. In het huidige onderzoek willen we een aanpassing van het display testen om dit te verbeteren. We hebben piloten nodig om dit nieuwe display te testen in onze SIMONA motion-based onderzoekssimulator. De taak zal bestaan uit het corrigeren van voorheen onbekende hellingshoeken naar horizontale vlucht onder een aantal omstandigheden. Het totale experiment vergt ongeveer 2,5 uur van de deelnemers op één dag. De locatie is op de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de TU Delft (Kluyverweg 1, 2629 HS Delft). Je deelname is anoniem en verzamelde gegevens zullen niet identificeerbaar zijn in onze rapporten. We kunnen geen reiskosten of andere onkosten vergoeden.

Als je geïnteresseerd bent om ons te helpen door deel te nemen aan dit experiment, laat het me dan weten. Je kunt je altijd terugtrekken uit het onderzoek zonder dat je hiervoor een reden hoeft op te geven. Ik zal je dan een planningstool sturen zodat je een slot kunt kiezen wanneer je beschikbaar bent. Het experiment is gepland tussen 11 september en 10 november 2023.

Met vriendelijke groeten,

Chloë
 
Back
Top