Gezocht! moderators + nieuwsposters 787 info site

787 Dreamliner

New member
Voor een nieuwe website ben ik op zoek naar mensen die mijn op vrijwillige basis willen helpen.

Project
Ik ben bezig met het opzetten van een informatie website over de 787 Dreamliner. De website is een joomla site, inclusief eigen gemaakte template (nog mee bezig) en joomla componenten.

"Vacatures"
Ik ben nog op zoek naar meerdere mensen die mij willen helpen met het onderhoud van de website. Hierbij denk ik aan nieuws + achtergronden posters, forums moderators, foto's + films posters.
Dit kunnen combinaties van al deze taken zijn, of alleen 1 bepaalde. Dat ligt aan de wensen van de persoon zelf.
Ik wil nogmaals benadrukken dat het op vrijwillige basis is.

Interesse?
Neem dan contact op via pm, topic bericht of mailen kan ook: info [@] 787dreamliner [.] nl
 
Last edited:
Je bedoelt de keepondreamliner zeker.

Leuk idee. Succes.

Robbie
 
De website staat inmiddels 2 weken online en we beginnen langzaam wat meer bezoekers te krijgen, extra mensen die willen helpen met het beheren van de website zijn nog altijd welkom.
 
nee leven in land waar je alles mag zeggen en dat vooral ook moet doen als je ergens van op de hoogte bent
maar dingen gaan roepen terwijl je feiten niet kent is wat anders
 
Nou ik denk eigenlijk dat hij wel gelijk heeft.. als ik zo snel het forum op je site bekijk, ziet dat er nu nog vrij leeg uit. Snap dus ook niet zo waarom je nu al 'personeel' nodig hebt.. zoveel valt er niet te doen volgens mij.
 
Ik ben nog op zoek naar meerdere mensen die mij willen helpen met het onderhoud van de website. Hierbij denk ik aan nieuws + achtergronden posters, forums moderators, foto's + films posters.
Hier staat duidelijk dat het niet alleen om het forum gaat, tuurlijk het forum is nog niet druk maar om site goed vindbaar te krijgen moet er genoeg tekst en dergelijke worden toegevoegd.

Maar goed ieder zijn eigen mening
 
Back
Top