GEZ: vm. Exel-crew voor boek!

BOEK,
Ik teken met mijn voornaam, dus een stuk minder anoniemer dan jouw voorkomen, een half open boek. Telefoon nummers etc. laat me niet lachen, gesloten boek.
De meeste schrijvers hier kennen elkaar meer dan gemiddeld.
Sjaak
 
Oorspronkelijk gepost door Sjakie
BOEK,
Ik teken met mijn voornaam, dus een stuk minder anoniemer dan jouw voorkomen, een half open boek. Telefoon nummers etc. laat me niet lachen, gesloten boek.
De meeste schrijvers hier kennen elkaar meer dan gemiddeld.
Sjaak

wat word er weer een hoop geluld op het forum. wat een onzin dat de meeste schrijvers elkaar hier meer dan gemiddeld kennen. heb je geen telefoon ofzo dat je dit soort dingen met elkaar hier moet bespreken.

deze post zal me wel niet in dank worden afgenomen maarja als iemand hier iets post om wat info te krijgen, waarom moeten er dan zoveel onzinnige posts komen of het het waard is of niet of of deze persoon zich kenbaar wil maken. laat iedereen het gewoon voor zichzelf uitmaken.
 
Boek heeft mij vantevoren gemaild om zich te introduceren, met de vraag of hij zich mocht registreren om deze thread te starten. Hij heeft zich met naam en toenaam geïntroduceerd, en voor zover ik hem kan googlen (en hij is wie hij zegt dat hij is) zijn zowel hij als zijn collega daadwerkelijk journalist.

Meewerken aan dit soort publicaties is altijd op eigen risico. Tegenwoordig wordt alles wat je leuk en niet leuk vindt op internet (blogs etc.) gezet, dus doe het alleen als je er vierkant achter staat en het niet erg vindt als je naam er - expres of per ongeluk - bij wordt genoemd.
 
Alte post,

Wat zal men blij zijn met deze zinnige en inhoudelijke bijdrage van jouw. Gelukkig dat er mensen zijn die deze topic wel met nuttige info kunnen verlengen. Men dank is immens.

Diana, dank je. Dit voegt inderdaad wel wat toe. Nu kunnen we inderdaad allemaal zelf bepalen in hoeverre medewerking te verlenen aan iets wat niet alleen op sensatie is belust.

Sjaak.
 
Sorry Sjaak maar jou post hiervoor was ook niet echt inhoudelijk.

Maar goed iedereen moet het idd gewoon voor zichzelf weten of ze hieraan willen mee werken.

@ Alte Post

Ben weer thuis. Telefoon is stuk dus doe het maar even via het forum. :grijns: :grijns: Laat ff weten (via het forum :grijns: ) wanneer je thuis bent, kom ik ff biertje doen. :biertje:

Grtz Mike5
 
Heb geen vrienden, wou dat ik ze had.:grijns:

Alte post is een oud huisgenoot van me in barre tijden.

Maar zal er ook eentje op jou nemen Sjaak.:biertje:

Grtz Mike5
 
Back
Top