geschikte games

Wat je misschien wel kan proberen is in FSX met de C172 level te vliegen en bochten te draaien. Maar ga dit niet die-hard oefenen, het wijkt natuurlijk altijd af van de GVSS! Je wilt jezelf natuurlijk niks verkeerd aanleren;) Maar gewoon wat level vliegen oefenen kan geen kwaad denk ik..

Is inderdaad goed om te doen voor een uur of 2, kun je een beetje de neveneffecten mee testen/ervaren. Ook kun je een beetje de handelingsvolgordes er mee leren.

Zelf heb ik destijds voor mijn GVSS een uur of 2-3 in de Cessna gevlogen met FS:X en voor de PO-1 heb ik 2 uur heli gevlogen met FS:X. Daarnaast speelde ik al een jaar of 4 shooters op de pc, maar dat helpt niet heel erg veel denk ik, en als het al helpt dan is dat alleen voor je rechterhand. Op die manier ben ik er doorheen gekomen, maar ik heb ook het idee dat dat zonder voorbereiding bijna net zo makkelijk gelukt was.
 
Misschien een beetje een gek voorbeeld maar ik skateboard nu al een paar jaar en dat helpt absoluut met oog voet coordinatie! helemaal als je veel flip trucks gaat doen moet je goed naar je board kijken wat hij doet zodat je je voeten goed kan neerzetten dus misschien is dat een tip? Alleen is dat misschien niet de meest makkelijke en praktische manier van oefenen?:p
 
Je kan ook pedalen + een joystick kopen en gaan oefenen met het programma van Tjeerd! Dat hielp bij mij erg goed, ik hoefde bij de echte test niet na te denken hoe ik moest handelen, dat ging vanzelf; de link van je hersens naar je been/arm spieren zijn in dit geval al gelegd.
 
Wat voor mij heeft geholpen is inderdaad NIET dat spel alhoewel het WEL erg leuk is ! Wat wel hielp zijn de Pedalen en joystick en het programmatje van Tjeerd S Many thanks for that one again. BTW ik ben afgevallen bij de F vlucht in GVSS :p maargoed dacht zal nog ff reply geven, aardig toch... Ik vlieg nou in de PH-GRA Cessna 150 :p gaat wat minder hard, maar het gaat.:1855:
 
Back
Top