Genant!

A pilot for Southwest airlines pilot is back on the job after being suspended for a trash-talking tirade that was broadcast to air traffic control. In the offensive rant, the pilot made anti-gay remarks and referred to the airline's flight attendants as "a continuous stream of gays, and grannies, and grandes."

Oeps indeed.
 
A pilot for Southwest airlines pilot is back on the job after being suspended for a trash-talking tirade that was broadcast to air traffic control. In the offensive rant, the pilot made anti-gay remarks and referred to the airline's flight attendants as "a continuous stream of gays, and grannies, and grandes."

Oeps indeed.

Ook geluisterd.
Dit klinkt mij bekend in de oren, maar dan meer bij een andere Airline.

Vooral die andere piloot die zegt dat hierdoor dus de reputatie van de piloten wordt bevestigd. Haha.:biertje:
 
Je hebt zo van die mannen die hun l^l dermate achterna lopen dat ze er niet alleen eentje hebben maar het ook helemaal zijn.
Komt natuurlijk in de beste families voor en aangezien de heren piloten alleen maar uit de beste families komen... :biertje:
 
Last edited:
Ach, iedereen weet wat voor een dingen er besproken worden in de cockpit. Dat het niet handig is om zo over je collegas te praten moge duidelijk zijn maar iedereen weet dat er persoonlijke dingen besproken worden. 'Goh, weet je nog die driedaagse stop laatst? Wat een eerste avond was dat!'

Mooi telegraaf artikel weer
Luister hier naar de domme piloot.
 
Volgens mij is dit een prima vent om een keer een biertje mee te drinken! Een echte vlieger in hart en nieren! :D

Gewoon een persoonlijk gesprek, zoals ik ook al duizenden uren persoonlijke gesprekken in de cockpit heb gevoerd. En ik kan me heel goed voorstellen dat ie wat geïrriteerd was: ik ga ook regelmatig op pad met '11 fucking ass-munching fucking gays and a granny', en daar doe je mij over het algemeen ook geen plezier mee.

Hij heeft er zwaar voor moeten boeten, en is goed genaaid dat het uitkwam. Dat de cabine-vakbond na 2 maanden schorsing een rechtszaak tegen 'm begint is een slechte zaak.
 
Qnim,you for real? Ik ga er van uit dat je bezopen was toen je dit neerkalkte. No Respect kerel.
 
Last edited:
Wie zo over zijn collega's praat en zulke denkbeelden heeft over gays is sociaal enigszins ontspoord.

Als we er voor het gemak van de discussie (ofwel dit is een aanname !) van uit gaan dat veel stewards op mannen vallen en je daar niet blij mee bent dan zou je je kunnen afvragen of je voor een beroep moet kiezen waarbij de kans groot is dat je met gays in één ruimte (het vliegtuig als geheel) moet werken.

In casu: Boontje komt om z'n loontje.
 
Wie zo over zijn collega's praat en zulke denkbeelden heeft over gays is sociaal enigszins ontspoord.

Als we er voor het gemak van de discussie (ofwel dit is een aanname !) van uit gaan dat veel stewards op mannen vallen en je daar niet blij mee bent dan zou je je kunnen afvragen of je voor een beroep moet kiezen waarbij de kans groot is dat je met gays in één ruimte (het vliegtuig als geheel) moet werken.

In casu: Boontje komt om z'n loontje.

Je hebt zeker gelijk als je het vanuit het Nederlandse normen en waarden bekijkt. En ik geef je ook gelijk in wat je zegt.

In Amerika wordt er door een hele hoop mensen echter heel anders tegen homos aangekeken. Tot een jaar geleden was t bijvoorbeeld niet toegestaan om als homo voor het leger te werken.. Heeft dus niet te maken dat alleen die man sociaal enigszins ontspoord is, maar meer de hele Amerikaanse samenleving.
 
Ari... ik ben me er van bewust dat men in Amerika wellicht wat minder vrijgevochten is dan in Nederland. Daar heb je absoluut een punt.

Als we voor het gemak stellen dat veel manlijke kledingontwerpers gay zijn en ik daar het niet zo op gays zou hebben, dan kan ik maar beter in een andere industrie gaan werken.

De heren in kwestie hadden meen ik ook nog de nodige opmerkingen over andere collega's die zij omschreven als grannies. Ook niet zo aardig.
 
Niet helemaal waar. In de VS kon je al heel lang dienen als homosexueel, je mocht er alleen niet openlijk voor uit komen. Don't ask don't tell was het motto. Misschien verdient Amerika meer credit dan het nu krijgt, ze zijn minder backward dan er wordt gedacht. Nederlandse normen en waarden? Lees je wel eens de krant?
 
Last edited:
Tsja, de Grannies...... Ben ooit met Northwest, nu Delta, vanuit Seattle naar Amsterdam gevlogen. De jongste vrouwelijke flight attendant was 59...... Er was 1 mannelijke f/a, en die was ook niet meer de jongste. De jongste crew member was de captain.

Een American captain weigerde ooit om een 78 jarige f/a mee te nemen omdat ze er zo (ben het woord even vergeten, fragiel?) uitzag.
 
Wie zo over zijn collega's praat en zulke denkbeelden heeft over gays is sociaal enigszins ontspoord.

Als we er voor het gemak van de discussie (ofwel dit is een aanname !) van uit gaan dat veel stewards op mannen vallen en je daar niet blij mee bent dan zou je je kunnen afvragen of je voor een beroep moet kiezen waarbij de kans groot is dat je met gays in één ruimte (het vliegtuig als geheel) moet werken.

In casu: Boontje komt om z'n loontje.
Kom op, moet alles nou zo serieus worden genomen? tongue in cheek? anyone?

Is het waarlijk dat we iemand die wat grapt, het dagelijkse klagen, zo serieus moeten nemen? Stop 2 gasten met een mijn-piemol-is-groter-dan-jouwes-syndroom (ja, zo zijn meeste vliegers, kijk maar eens op dit forum) in een hok niet groter dan een WC, met dezelfde hygiene, voor 15 uur. Moeten we het altijd dan maar over Qadaffi of Griekenland hebben, dat die gasten maar niks voor elkaar kunnen krijgen (hoewel ik me met deze uitspraak ook het randje begeef, gezien het feit dat het gezien kan worden als racisme jegens de Grieken).

Vaak ben ik een van de jongere op een vlucht en hoor vaak van pursers dat ze m'n moeder kunnen zijn, vragen m'n ID om aan te tonen dat ik wel meerderjarig ben of vragen of ik m'n beker met melk wel bij me heb.
Zat homosexuele collega's die zeggen dat alle vliegers dom, vet, lelijk zijn, stinken en dat ze niks anders kunnen dan om koffie vragen.
Dit alles is waar ik bij ben. Stel je voor wat ze allemaal over me zeggen als ik er niet bij ben.

Klaag ik ze dan ook aan? Nee, want ik weet dat ze mij vertrouwen als poep de ventilator raakt en ik heb ook vertrouwen in hun, wat zij ook weten. Daar gaat het om.
 
Last edited:
@ Folberts, well said (#9). Een homofoob in de luchtvaart? Slecht idee.

Waarom zou het iemand ook maar ene fl*kker uitmaken wat de geaardheid van zijn collegae is? Als je nou van plan bent om met een collega het bed te delen kan het relevant worden, maar anders zie ik het probleem niet.

Ik moet zelf niets hebben van losse polsjes, aanstellerig gedrag en dubbelzinnige opmerkingen, maar gelukkig bedienen de meeste homo's zich daar allerminst van. Homo's collectief als een soort subcultuur over één kam scheren gaat me beslist te ver.
 
@ Folberts, well said (#9). Een homofoob in de luchtvaart? Slecht idee.

Waarom zou het iemand ook maar ene fl*kker uitmaken wat de geaardheid van zijn collegae is? Als je nou van plan bent om met een collega het bed te delen kan het relevant worden, maar anders zie ik het probleem niet.

Ik moet zelf niets hebben van losse polsjes, aanstellerig gedrag en dubbelzinnige opmerkingen, maar gelukkig bedienen de meeste homo's zich daar allerminst van. Homo's collectief als een soort subcultuur over één kam scheren gaat me beslist te ver.


Trlof,

Nu heb ik het vermoeden dat het voor vele niet gaat om een afkeer tegen een bepaalde geaardheid, meer om een afkeer tegen zelf aangeleerd overdreven vrouwelijk gedrag en het willen uiten van homofiele gevoelens/ervaringen in het openbaar.

Om maar een voorbeeld te noemen; Het komt wat mij betreft net iets te vaak voor dat ik op de route bij het ontbijt aan tafel met een aantal collega's openlijk de escapades moet aanhoren van een homofiele collega en zijn 30 jaar jongere lokale vriendje.

Ik wil niet geconfronteerd worden met dergelijke shockerende en onsmakelijk verhalen. Ben je dan een homofoob?
 
Dat hangt er van af Purno. Als het nou een apetijtelijk jonge dame is die tijdens het ontbijt over haar escapades vertelt, voel je dan wel enige 'stirring in your loins' in plaats van walging en irritatie? Zo ja, dan ben je op z'n minst een klein beetje homofoob. :biertje:

Arme, arme SouthWest piloot, ik denk dat de meeste mensen wel snappen waar het over gaat! Elke heteroman wil veel liever op nachtstop met een stoet jongedames. Behalve de freightdogs dan.
 
Back
Top