Gelukkig nieuwjaar!

Diana

Active member
Beste Airworkers, bij deze een heel gelukkig 2012 toegewenst, met veel veilige vlieguren, cockpitbanen voor degenen die werk zoeken, brevetten voor degenen die nog in opleiding zijn, en linkerstoelen voor degenen die nog (of weer) rechts zitten en gezellige Airwork borrels voor ons allen! :yeehaa:

Airwork bestaat alweer 13 jaar, het is ongelofelijk. Baby's die in 1999 geboren werden kunnen al bijna aan een zweefvliegopleiding beginnen. De generaties die nu van de vliegopleidingen komen hebben de mogelijkheid gehad om zich uitgebreid te laten informeren via dit forum en hun kennis weer te delen, net als de selectiekandidaten voor luchtmacht en marine, luchtvaartmaatschappijen et cetera. 13 jaar is een eeuwigheid voor het internet, hopelijk kunnen we er nog vele jaren aan vastplakken, als site, als app of als iets wat in de toekomst nog bedacht zal worden.

2012 zal een bijzonder jaar voor Airwork worden, met een aantal flinke veranderingen en uitbreidingen. Zo zullen we binnen afzienbare tijd een Airwork app voor de iPhone, iPad (inmiddels ook in mijn bezit, ik ben nu definitief gegijzeld door Apple... maar wát een handig apparaat) en Android tegemoet zien. Al ben ik nog niet overtuigd van het nut van een app voor de iPad, want met Safari kom je ook een eind. Maar goed, misschien stribbel ik nog tegen, tegen beter weten in. Komende maanden meer nieuws. Suggesties en ideeën blijven ondertussen, zoals altijd, van harte welkom!
 
Diana, 13 jaar al? Haast ondenkbaar dat Airwork er niet altijd geweest is... Voor jou en iedereen hier:

G E L U K K I G N I E U W J A A R ! !
 
Alle beste wensen voor iedereen en ook voor jouw Diana

Wellicht een idee om bij de maatschappijen de vermelde types een keer te up-daten?

(KLM -Fokker 50 (en tegen die tijd -Fokker100, MP -767, etc)
 
@All: Happy New Year!

Ik wens Airwork een succesvol 2012 toe met veel interessante onderwerpen en informatie (en hopelijk wat minder "geflame").

Ben overigens erg benieuwd naar de Airwork iPhone app, ik gebruik nu Forum Runner enkel en allen voor Airwork dus een dedicated app zou perfect zijn!
 
To all crew: Happy New Year and a safe new flying season!

@Diana: je maakt me wel heel nieuwsgierig naar die iPad app. Lijkt het je wat om die hier te demonstreren?
 
Back
Top