Geluidsoverlast? -> Hoge bloeddruk

Ik krijg een hoge bloeddruk in de rij bij de AH.....hoor je ook niemand over....


Hahaha...

Nou laat het een troost voor je zijn, al die bejaarden die voor je in de rij staan hebben een nog hogere bloeddruk! Om nog maar te zwijgen over die bejaarden die achter je in de rij staan en willen dat je ze voor laat gaan! :grijns:
 
Last edited:
Gestegen van 54 naar 59% van de doelgroep een hoge bloeddruk.
Toen ik marketing studeerde heb ik altijd geleerd dat dit soort verschillen zo marginaal waren dat een directe link niet te bewijzen was...... Of is het wel bewijsbaar als dat goed uitkomt?

Ik krijg een hoge bloeddruk in de rij bij de AH.....hoor je ook niemand over....
:haha:

Groeten,
Eelco
 
Telkens als ik het geluid van vliegtuigen hoor heb ik ook een hogere bloeddruk ... van opwinding ... prachtig, die kracht die techniek ... :grijns:
 
Zucht... :dozey:

Ik stel voor dat die gasten allemaal hun goedkope huizen verkopen en ergens rustig afgelegen gaan wonen in en huis dat ze simpelweg niet kunnen betalen! Kortom, zoals een wijze voetbalkenner ooit zij, elk voordeel heb z'n nadeel!

En nou kappen met dat gezeur!
In Drenthe heb je zat goedkope mooie huizen en als je uit de buurt van Eelde/hoogeveen wegblijft, geen vliegtuig te horen.... (al schijnen ze daar van de koeien weer een hoge bloeddruk te krijgen...)
 
Dan mag je als piloot wel helemaal hogedruk bloedvaten hebben...

Maar daar hoor je dan ook weer niemand over.
 
Tja... en wat is het advies voor een te hoge bloeddruk? Juist, even lekker een weekje op vakantie. Lekker, met het vliegtuig. :D
 
Tja... en wat is het advies voor een te hoge bloeddruk? Juist, even lekker een weekje op vakantie. Lekker, met het vliegtuig.

ja en van al die gasten krijgen WIJ weer een hoge bloeddruk... het blijft een vicieuze cirkel, dus gewoon ophouden met zeuren.
 
Back
Top