'Gast' van de KLS

Sweetsurrender

New member
Volgens mij heb ik ondertussen over iedere selectiefase wel iets te vragen, dus we houden de traditie even in stand :). Afgelopen donderdag dus PO2 gehaald en vandaag een brief gekregen van de KLS. Zij nodigen mij uit voor de GVSS van 11-12 t/m 14-12 (nog andere mensen?). Zij zeggen in deze brief echter dat ik ''gedurende die dagen te gast zal zijn op de KLS''. Wat ik me herinner van de info dag op de KLS is dat ze je zelf een hotel laten boeken/betalen, terwijl deze zin mij toch op het spoort zet dat ik misschien op de campus ofzo slaap. Maar, ook dit lijkt me raar, aangezien deze kamers volgens mij leeg zijn, tenzij er een student in zit. Kan iemand me iets meer informatie geven? Hebben ze dit sinds kort veranderd? Ik zal nog even wachten op de definitieve uitnodiging, als deze ook geen duidelijkheid schept, ga ik in ieder geval even bellen.
Wederom bedankt voor alle hulp,
Ernst
 
De KLS regelt het hotel voor je, dat moet je echter wel zelf betalen. Je zit dus niet op de campus.
 
Ja, je moet er wat voor over hebben he, om piloot te kunnen worden. En wat dat voor het hotel betekend. Word geregeld idd, vind ik eerlijk gezegd al netjes, alleen welk hotel is een beetje jammer:grijns:

Dennis...
 
Ik sprak laatst nog met iemand dat er twee hotels in de buurt zijn: Een redelijk Golden Tulip Hotel, en een ander hotel waar beter niet over gesproken kon worden.

Ik begin de indruk te krijgen dat het het tweede hotel wordt? :)
 
En kan iemand mij misschien vertellen hoe dit hotel dan heet? Ben erg benieuwd namelijk. Ga vanavond even een pak kopen, lijkt me wel verstandig om in ieder geval de eerste dag van de GVSS en natuurlijk bij de (eventuele) toelatingscommissie in pak te komen... Iemand nog tips/hints of andere goede opmerkingen wat betreft de GVSS?
 
Volgens mij heb ik ondertussen over iedere selectiefase wel iets te vragen, dus we houden de traditie even in stand :). Afgelopen donderdag dus PO2 gehaald en vandaag een brief gekregen van de KLS. Zij nodigen mij uit voor de GVSS van 11-12 t/m 14-12 (nog andere mensen?). Zij zeggen in deze brief echter dat ik ''gedurende die dagen te gast zal zijn op de KLS''. Wat ik me herinner van de info dag op de KLS is dat ze je zelf een hotel laten boeken/betalen, terwijl deze zin mij toch op het spoort zet dat ik misschien op de campus ofzo slaap. Maar, ook dit lijkt me raar, aangezien deze kamers volgens mij leeg zijn, tenzij er een student in zit. Kan iemand me iets meer informatie geven? Hebben ze dit sinds kort veranderd? Ik zal nog even wachten op de definitieve uitnodiging, als deze ook geen duidelijkheid schept, ga ik in ieder geval even bellen.
Wederom bedankt voor alle hulp,
Ernst

dat betekent dus dat jij tegen ons gaat voetballen :D:angel:
 
He, lady, ik dacht dat ik ergens anders had gelezen dat jij daar nu had moeten zitten? Gefeliciteerd trouwens met je PO's tot nu toe :)
 
Citaat:
Origineel gepost door DennisKSS Bekijk Bericht
Denk je dat we direct voor de CAVV tegen de gradelaars moeten...hebben we niet eerst introductie?
Heb je nu nog niet geleerd dat het HET CAVV is.

volgens mij is dit het moeilijkste van de kls,, onthouden van HET CAVV:stapelge:
 
Back
Top