Garmin Portable GPS gevraagd

By the way,

Any EASA commercial SEP rated pilot without a job, who would like to fly sightseeing trips above a beatiful island in the north of Holland, please give me a call or send me a mail. It pays shit, but you can build up time, and have a lot of fun during this summer period.

gerpols@hotmail.com

mbl: 0610134604
 
Kun je niet beter een tablet+navigatie software kopen? Dedicated portable units verliezen hard aan populariteit.
 
Met de gedachte dat bijna iedereen nu software koopt,dacht ik dat er vast wel iemand voor een klein prijsje zijn portable Garmin GPS wil verkopen.
Might be right, might be wrong, we will see, no offers yet helaas.
 
Mooie deal...

Mooie deal...

Hé maat!

Ik heb nog zo'n driehoekig shit-gps, vooroorlogs exemplaar van Garmin
PILOT III Monochrome en 2x leesbril is nog niet genoeg om t scherm te zien...

Ik betaal je CHF 100 als je 'm op komt halen....
Gaan we samen naar de ....

Groeten van je maat in Zwits!!

Herrie
 
Voor die 100 CHF wil ik ook nog wel tekenen :) en ik wil ze best graag samen opdoen ook nog. Alleen niet in CH, want dan komen we maar amper aan een limonade elks, hooguit mét rietje... En oja, dat onding neem ik dan wel mee naar het containerpark bij de volgende trip.

Om maar te zeggen dat ik helemaal meega met de tip om op de eerste de beste dumbphone een of ander pakketje te draaien, er is legio aanbod. Zelf heb ik een Archos telefoon, die enkel dient voor Skydemon en OsmAnd - 90 € aanschafkost voor de foon, Skydemon slordige 100 €/jaar, OsmAnd graatooz als je niet al te veel kaarten wilt.
 
Back
Top