Garmin 1000 glass panel instructie

windshear

New member
Hallo

Iemand die toevallig een training met de G1000 heeft gedaan en daar nog wat informatie over heeft liggen. Alles is van harte welkom.

Dank vast

Windshear (ps. wordt dat ook op het display aangegeven??? :D )
 
Thankx

Ik had er al even naar zitten kijken (kan hier ook gemakkelijk printen), maar dacht dat er wel ergens een stukje software beschikbaar zou zijn waarmee je even thuis 'droog' kunt oefenen.

Dank voor de reacties

WS
 
Er bestaat wel een "garmin trainer" zoals ze ook van andere GPS systemen hebben. Ik dacht dat hij te downloaden was op de garmin site maar de kans is groot dat hij niet goed op je pc werkt (ivm scherm resolutie). Ik heb het nooit gebruikt maar heb gehoord dat het geen goed programma is om te oefenen
 
Dank voor de link.

De site van die club ziet er trouwens ook ERG goed uit. Netjes. Bijna te netjes en je vraagt je af of dat iets anders moet verbloemen.

Ik ga eens verder met die flightschool. Misschien dat ik daar de CFI wel ga doen.

Dank dus!


WS
 
Dank voor de link.

De site van die club ziet er trouwens ook ERG goed uit. Netjes. Bijna te netjes en je vraagt je af of dat iets anders moet verbloemen.

Ik ga eens verder met die flightschool. Misschien dat ik daar de CFI wel ga doen.

Dank dus!


WS

Met California Airways is niks mis, is een hele goede en betaalbare club, ik heb er zelf Private, Instrument en Commercial gedaan. Geen enkele slechte ervaring gehad dus zeker een aanrader.
 
Dogleg, wanneer heb jij daar je training gedaan?
Voor 9-11?
Ik zie niets op hun website over Part 141 certificering en M-1 visa's.
Dat is nu toch nodig om buitenlanders te trainen.
Het enige wat op hun website staat is dit:
. If you are not a US citizen, and you are seeking training for the sport, recreational, or private pilot certificates, instrument rating, or multiengine rating, you must complete the Transportation Security Administration's verification process.

Niets over visa's.

Alle huur prijzen zijn "dry" trouwens.
Het vliegveld is KHWD, en de brandstof is er $4.22/gallon;
http://www.airnav.com/airport/KHWD.
 
Ik heb dat CD tje liggen, als ik in NL ben (begin april) kan ik hem wel effe branden (geen zorgen, wij hebben het dingetje als promo gratis gekregen van Garmin dus ik denk dat het wel mag).

Het programma is inderdaad een beetje kieskeurig voor wat betreft processorspeed en beeldscherm resolutie.. op mijn laptop werkt ie niet :(
 
Super super super

Als je me een pmmetje wilt sturen als het zover is, pakken we samen ook nog een kouwe klets.

Groet

WS
 
Dogleg, wanneer heb jij daar je training gedaan?
Voor 9-11?
Ik zie niets op hun website over Part 141 certificering en M-1 visa's.
Dat is nu toch nodig om buitenlanders te trainen.

Alle huur prijzen zijn "dry" trouwens.
Het vliegveld is KHWD, en de brandstof is er $4.22/gallon;
http://www.airnav.com/airport/KHWD.

California Airways is nu wel Part 141 gecertificeerd, en je kunt nu dus ook via hun een M-1 visum krijgen. Verder hebben ze speciale afspraken met de fuel-boeren op het veld dus je betaalt niet de airnav.com prijs.

Zie http://www.california-airways.com/InternationalStudents.html
 
Back
Top