Gaat minder met DayJet dan verwacht

Imo -

Ik snapte het zowieso niet helemaal, bases in Boca Raton and Gainesville !? How much damn sense does that make?

Zet 2/3 brommers en 8/10 crews neer bij elke 'beetje' stad aan de oost kust zou ik zeggen. But what do I know.
 
Maak FD Head of operations en je bent in zaken!

Het was een mooi plan maar met niet zoveel realiteitszin. IK denk dat er uiteindelijk een business model uit gaat komen dat een mix word van het oorspronkelijke plan en gewoon een Business Charter club.

En ze moeten een base in Naples FL maken, want daar moet iedereen uiteindelijk naar toe om te gaan golfen.

Lekker bij Imo Apita voor de deur parkeren en een bakkie doen, dat is, als je langs die valse bloedhond bij de deur langs kan komen :haha:

Nee, ik zou het wel weten!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ja dayjet, hahaha kwam ze tegen op een airinc jobfair. Waren wel geintresseerd in me resume. Of ik als FO wilde komen vliegen. phew.. *uck that. Heb nog wel een mooie pen en een zaklamp van ze gekregen. Oh ja en een muismat.
 
Naples,FL is een "hub" van DayJet.
E500 is geen verkeerd kistje maar zou er niet mee voor mijn geld willen vliegen.
Voor de lol wel beetje heen en weer scheuren in VFR maar niet iedere dag.
 
Ja gaat lekker zo.Was een leuk idee maar de timing was verkeerd.
Net "lean of peak" van de economie zou'k zeggen.
Misschien een leuke goedkope Eclipse te scoren nu...
 
Holy shit wat staan er al een boel van die dingen te koop zeg. Daar kan Roel Pieper niet blij mee zijn.

Groeten

:radar: André :radar:
 
die eclipse heeft ook bijna geen dealer netwerk, ga je een keer stuk duurt het dagen voordat je weer kan vliegen.
 
GENEVA, SWITZERLAND - May 19, 2008 - European Technology and Investment Research Center (ETIRC) Aviation, the largest shareholder of Eclipse Aviation Corporation — manufacturer of the world's first very light jet (VLJ) — today announced at the European Business Aviation Conference and Exposition (EBACE), the introduction of Maintenance, Repair and Overhaul (MRO) service capability with the selection of two service companies.

Initial servicing of the Eclipse 500 in Europe is now available at JetSupport in Amsterdam, The Netherlands, and at Aerlyper in Madrid, Spain. The two facilities provide scheduled and unscheduled maintenance including critical Aircraft On Ground (AOG) and Mobile Response Team (MRT) support for N-registered aircraft. Both facilities have Federal Aviation Administration (FAA) certified and Eclipse Aviation trained technicians supporting the operation. In anticipation of European Aviation Safety Agency (EASA) certification, ETIRC Aviation is prepared to offer MRO services for EASA certified aircraft. The Aerlyper station in Madrid will be equipped to perform Eclipse authorized modifications to N-registered aircraft throughout Europe. This will assure a smooth transition to EASA registration once EASA Type Certification is obtained.

Beginning on May 26, 2008, ETIRC Aviation's Customer Care Department will be the single point of contact for all European Eclipse 500 customer inquiries. ETIRC's customer care specialists will assist in parts orders, warranty questions, pilot training requests, maintenance training, and any other Eclipse 500 service or support related questions. This will effectively mark the beginning of ETIRC's Eclipse 500 ownership experience in Europe. In the event of an AOG situation, a single call to ETIRC's customer care will ensure dedicated service and technical support.

You can contact ETIRC Aviation via the Customer Care Centre on +31 20 79 75 777 or via customercare@etirc.com for all Eclipse 500 related inquiries.


Soort A-team van Eclipse...taterataa....komt 't bussie met techneuten.
In de VS hebben ze dit al, kist aan de grond, effe belle, effe wachte...response team komt langs. Wordt wel vet voor gerekend trouwens.
 
Back
Top